Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Συμβουλές για καλύτερο πρωινό ξύπνημα!



Μας αφορά όλους τους τελειόφοιτους, μετά από ξενύχτια και γενικού τύπου αϋπνίες.Αντί να σπάσετε το ξυπνητήρι, να κλωτσήσετε την γάτα ή να βρίσετε την άδικη ζωή σας, μπορείτε να κάνετε 5 απλά πράγματα για να ξεκινήσει η μέρα σας ευδιάθετα!
«Σκοτώστε» το ξυπνητήρι
Το να βάζετε το ξυπνητήρι σας μία ώρα νωρίτερα από την ώρα που κανονικά είναι να ξυπνήσετε και να πατάτε συνέχεια το κουμπί αναβολή, σας κάνει πιο αδύναμο κάθε μέρα και σας δημιουργεί την πεποίθηση ότι είστε κουρασμένος κι ότι δεν μπορείτε να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Ρυθμίστε λοιπόν το ξυπνητήρι σας την ώρα που θέλετε να σηκωθείτε. Κάντε το αυτό κάθε μέρα και θα αυξηθεί η εμπιστοσύνη σας.
Πρώτα 5 δευτερόλεπτα
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν ξυπνάτε είναι να τροφοδοτήσετε το μυαλό σας. Διαβάστε ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο κι έπειτα οδεύστε προς την τροφοδότηση του στομαχιού σας ή προς την οδοντόβουρτσά σας!
Κυκλοφορία αίματος
Μετά από την τροφοδότηση του μυαλού σας, κάντε μερικά λεπτά γιόγκα έτσι ώστε να αρχίσει το αίμα να ρέει προς τους μυς σας και να χαλαρώσουν οι αρθρώσεις σας. Δεν χρειάζεται να κάνετε υπερβολικές κινήσεις. Μερικές αργές και σταθερές κινήσεις είναι αρκετά καλές.
PowerJournal
Για 15 ή 20 λεπτά καθημερινά μπορείτε να γράψετε οτιδήποτε σκέφτεστε. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την αίσθηση ευημερίας σας. Θα μπορούσατε επίσης να δαπανήσετε λίγα λεπτά με το να σκεφτείτε το μέλλον σας. Αντί κατευθείαν να πιέσετε το μυαλό σας με τις ευθύνες της ημέρας και τα προβλήματα σας, μπορείτε απλά να σκεφτείτε για λίγο το τέλειο μέλλον σας και αυτό θα σας δώσει μία αίσθηση ηρεμίας και ειρήνης που μπορεί να διαρκέσει ολόκληρη την ημέρα.
Πρωινό
Το ξέρω, το έχετε ξανακούσει. Αλλά δεν είναι κακό να το επαναλάβουμε γιατί περίπου το 40% από εμάς εξακολουθούν να παραλείπουν το πρωινό τους. Τα οφέλη από την κατανάλωση ενός θρεπτικού πρωινού είναι γνωστά. Αποφύγετε όμως το μπέικον, τα λουκάνικα, τα γλυκά και επεξεργασμένα δημητριακά και φάτε κάτι απλό, όπως ένα μπολ με δημητριακά ολικής αλέσεως με άπαχο γάλα και προσθέστε μπανάνες ή σταφίδες. Αν δεν έχετε χρόνο για πρωινό και θέλετε κάτι γρήγορο, μπορείτε να φτιάξετε έναν δροσερό χυμό με διάφορα φρούτα.
Αν τα κάνετε όλα αυτά θα δώσετε μία θετική στάση στο πρωινό σας αλλά και στην μέρα σας ή τουλάχιστον θα έχετε μία καλύτερη σχέση με την γάτα σας!
Kudos to Χριστίνα Σπυριάδη

4 σχόλια:

  1. αχαχαχα!
    το τι βρισιμο ακουει η γατα μου οταν ξυπναω και μπλεκεται στα ποδια μου...! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. α!προς στιγμη κολλησε το πι σι κ νομιζα οτι θα γραφες συμβουλες για καλυτερο σεξ!
    χαχαχαχαχααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. :P
    Έχω άρθρο για στάσεις που αδυνατίζουν αλλά δεν λέει ε;
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή