Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Oι κατάλληλες απαντήσεις για τις πιο κουλές ερωτήσεις!


01. Γυρίζεις σπίτι κατάκοπος και σου λένε:
- Ήρθες;
-Όχι ακόμη. Έστειλα το ολόγραμμα γιατί κόλλησα στην κίνηση!
02. Σε παίρνουν τηλέφωνο στο σταθερό:
- Έλα ρε σπίτι είσαι;
-Όχι, είμαι στις ελιές κι έχω κάνει εκτροπή κλήσης!

03. Σε καφετέρια:
- Ένα frappe γλυκό, χωρίς.
- Χωρίς γάλα;
-Όχι, χωρίς ποτήρι. Τον πίνω στις χούφτες τελευταία!

04. Συναντιέσαι με ένα φίλο:
- Έλα ρε, που είσαι;
- Α, δε με βλέπεις; Φτου! Πάλι ξέχασα να βγάλω την αόρατη κάπα μου!

05. Ανάβεις το θερμοσίφωνα :
- Θα κάνεις μπάνιο;
-Όχι το άναψα για να καίει ρεύμα!

06. Ντύνεσαι και ετοιμάζεσαι να φύγεις, οπότε ακούς:
- θα βγεις;
- Όχι, προβάρω ρούχα!

07. Τρως το φαΐ, ζητάς δεύτερο πιάτο και σου λένε:
- Σ' άρεσε;
-Όχι, ήταν άθλιο και προσπαθώ να κάνω απόπειρα αυτοκτονίας!

08. Λες στον άλλο ότι βρήκες κοπέλα και σου λέει:
- Καλή είναι;
-Όχι αλλά μια ψυχή που είναι να βγει...

09. Δώδεκα τη νύχτα, βάζεις πιτζάμες, λες καληνύχτα και πας στο δωμάτιό σου οπότε σε ρωτάνε:
- Πας για ύπνο;
- Όχι, πάω να σοβατίσω κάτι τοίχους κι έρχομαι!

10. Κάθεσαι σε καφετέρια και περνάει γνωστός:
- Α, εδώ κάτσατε;
- Όχι, ποιος διαδίδει τέτοια ψέματα;!

11. Πας στο βενζινάδικο, κατεβαίνεις από το αμάξι και ανοίγεις το πορτάκι της βενζίνης:
- Βενζίνη θέλεις;
- Όχι, τσιτσιμπύρα καίει!

12. Καλείς κλειδαρά, έρχεται μετά από 40 λεπτά και σε βρίσκει από έξω:
- Κλειδώθηκες από έξω;
- Όχι, δε μου αρέσει το πατάκι της εισόδου και θέλω να μου προτείνεις άλλο!

13. (Αφιερωμένο στη Δώρα) Σου την πέφτει ένας πολύ...ατακαδώρος:
-Ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;
-Ναι, και εσύ ο πρώτος χαλβάς που έφτιαξε!


14. - Έχασα τα γυαλιά μου-κλειδιά μου-το κινητό μου
- Πού;
- Δε σου λέω, να σκάσεις! Λες αν ήξερα να τα έψαχνα ακόμη;!

15. -Με πόσες (πόσους) έχεις πάει;
-Με καμία (κανέναν). Το είχα τάξει στον Αγ. Πουκέντιο για σένα! (Seriously now?!?!)

16. (Βλέπεις μια γιαγιά να μπαίνει στο λεωφορείο και σηκώνεσαι)
-Γιατί, γριά είμαι;!".
-Όχι, καλή μου. Απλώς είσαι καλό γκομενάκι και είπα να σηκωθώ, για να κάνω την πρώτη κίνηση και να σε ρίξω!"

17. (Σε βλέπει να βγαίνεις απο το αυτοκίνητό σου)
- Αυτό είναι το αυτοκίνητό σου;
- Όχι, το έκλεψα καθώς ερχόμουν!

4 σχόλια: