Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Τρίτη και 13. Μακριά μου γκαντεμόσκυλο!

 Τρίτη και 13 σήμερα. Όχι ότι το θυμόμουν. Να 'ναι καλά το ραδιόφωνο που μου το υπενθύμισε. Να φανταστώ, λοιπόν, ότι σήμερα ούτε μαχαίρια πιάσαμε να μαγειρέψουμε, ούτε ξυριστήκαμε, ούτε το παίξαμε αθλητικοί τύποι κατεβαίνοντας με τις σκάλες αντί με το ασανσέρ. Μπράβο, μπράβο. Ξέρω, δεν είμαστε όλοι προληπτικοί τέτοιες μέρες. Αλλά ένα σκόρδο το έχουμε περάσει γύρω από το λαιμό, ένα ματάκι το καρφιτσώσαμε στη μπλούζα, έστω ένα βρακί το βάλαμε ανάποδα (και δεν εννοώ το μπρος πίσω!).
 Είναι μέρες σαν κι αυτή που κάθε γιαγιά παίρνει τηλέφωνο στο σπίτι, για να σου θυμίσει όλη τη λαϊκή μας παράδοση, απαριθμώντας μία μία τις προλήψεις και δεισιδαιμονίες του τόπου της. "Σήμερα μη περάσεις κάτω από σκάλα. Άμα δεις μαύρη γάτα να πιάσεις τα μαλλιά σου. Επίσης, ομπρέλα δε θα ανοίξεις μες στο σπίτι, αν βρέξει, και μην πάρεις ναρκωτικά" Ξέρω, το τελευταίο δεν είναι δεισιδαιμονία, αλλά είναι μια ανησυχία κάθε γιαγιάς που κολλάει παντού!
 Σε αυτό το σημείο θα σας ανοίξω και πάλι την καρδιά μου, μιλώντας για μια γνωστή που έχω, η οποία πραγματικά είναι γκαντεμόσαυρα! Δε θα πω το όνομά της. Ας την πούμε Μαρία (Ε, κόψε ράψε κάτι, θα καταλάβετε το όνομα!), Μόνο στην αναφορά του ονόματός της έχω χάσει 2 φορές συνεχόμενα την σύνδεση στο ίντερνετ, έχουν σβηστεί φωτογραφίες από την μηχανή μου και έχει αρχίσει να βρέχει χωρίς να έχω ομπρέλα. Όταν τη βλέπουμε, εκεί αρχίζει ο κλονισμός της σωματικής ακεραιότητας. Τουλάχιστον, τις προάλλες, όταν περάσαμε μαζί έναν κεντρικό δρόμο, ευτυχώς δεν έπαθα τίποτα. Ίσως σε αυτό να συνέβαλαν τα 3 συναξάρια, ο αγιασμός, οι εικόνα του Χριστού και το λαγοπόδαρο που κουβαλούσα μαζί μου...
 Μπορεί, λοιπόν, για πολλούς  η σημερινή μέρα να θεωρείται γρουσούζικη. Εγώ, όμως, έχω την κατάλληλη θεραπεία για να ξεπεράσετε τη φοβία αυτή. Εξάλλου στο εξωτερικό, όπου βέβαια έχουν σαν γρουσούζικη μέρα την Παρασκευή και 13, χρησιμοποιούν τον όρο paraskavedekatriaphobia , από τις ελληνικές λέξεις Παρασκευή, δεκατρείς και φοβία. Επομένως, είναι ΚΑΙ επιστημονικώς τεκμηριωμένο.
 Η θεραπεία είναι απλή. Κάθε μέρα, για ένα χρόνο θα κάνετε κλικ στο παρακάτω link το οποίο θα σας οδηγεί σε μία φωτογραφία. Σε αυτό το σημείο πρέπει να δείξετε μεγάλο σθένος: Θα κοιτάτε τη φωτογραφία για 5 λεπτά φωνάζοντας 3 φορές δυνατά το όνομα του εικονιζόμενου. Η μέθοδος αυτή, έχει κάποιες παρενέργειες κυρίως το πρώτο 15ήμερο, όπως πτώση από σκάλες,  στραμπούληγμα αστραγάλου, αποτυχία σε κάθε προσπάθεια για να κερδίσετε το τζόκερ και πιθανώς σκάσιμο λάστιχου από τις ρόδες των μεταφορικών σας μέσων. Σας εύχομαι καλή επιτυχία και...μακριά από εμένα...γκαντέμηδες!



O σύνδεσμος για τη θεραπεία: notis-recommended-therapy let us check our luck!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου