Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2011

Amita lotion, αρνητική ενέργεια!

 Καλησπέρα σας. Σήμερα θέλω να μιλήσω για κάτι αρκετά σημαντικό, αν δεν έχετε πρόβλημα. Λοιπόν, παρατήρησα ότι η μάνα μου έχει ένα πρόβλημα και νομίζω ότι είναι σοβαρό. Η αδερφή μου είναι εθισμένη στις λοσιόν. Είναι lotion-holic! Έχει αμέτρητα μπουκάλια. Άλλα είναι τοποθετημένα στο ράφι του μπάνιου, που νόμιζα ότι μόνο αυτά ήταν, αλλά βρίσκονται και κάτω από το νιπτήρα, μέσα σε καλάθια (!!!), έχει λοσιόν από περιοδικά, από καλά μαγαζιά...Ο Θεός κι αυτή ξέρει πόσα ξοδεύει για όλα αυτά!
 Έχει κάθε είδους λοσιόν που υπάρχει. Και υπάρχουν πολλά είδη: λοσιόν για τα χέρια, λοσιόν για τα πόδια, λοσιόν για το σώμα, λοσιόν για το πρόσωπο. Γιατί; Τι θα συμβεί αν βάλεις τη λοσιόν για τα χέρια στα πόδια σου; Μήπως  μπερδευτούν τα πόδια σου και θα αρχίσουν να χειροκροτάνε;! Και έχουν και διάφορες ουσίες που υποτίθεται ότι κάνουν καλό στο δέρμα σου: αλόη, γάλα καρύδας, εκχύλισμα λεμονιού, βανίλια, κακάο...ένα συστατικό ακόμη και μπορώ να σου φτιάξω κέικ με όλα αυτά!
H συλλογή της μάνας μου...μόνο στο ένα ράφι! 
 Δε λέω, έχω κι εγώ μία κρέμα για τα χέρια (bepanthol) γιατί θέλω όταν χαιρετώ κάποιον να ανακαλύπτει τον ορισμό της απαλότητας! Βέβαια η λοσιόν για τα χέρια μπορεί να γίνει μπελάς, γιατί πρέπει να ξέρεις πότε θα τη βάλεις. Για παράδειγμα, αν βάλω εγώ τη bebanthol λίγο πριν τη δουλειά, θα γλιστράω συνέχεια από τον στύλο! Είναι δύσκολο να κρατιέμαι και να ανεβαίνω πάνω για να χορεύω. Εμ, γι αυτό το να είσαι στρίπερ είναι λειτούργημα. Κάποια πράγματα, δεν αναγνωρίζονται.Τι τα θες, όμως; Τέλος πάντων.
 Επίσης πρέπει να ξέρεις και πόσο θα βάλεις και να μην το παρακάνεις. Σήμερα το πρωί, για παράδειγμα, η μάνα μου, έμεινε στο μπάνιο μία ώρα προσπαθώντας να ανοίξει την πόρτα με το πόμολο και μετά αναγκάστηκα να της θυμίσω ότι η πόρτα μας είναι συρόμενη...Και το χειρότερο είναι ότι όταν βάζουν πολύ κρέμα και τους περισσεύει σου πασαλείφουν το περίσσευμα στα χέρια σου.
 Έτσι λοιπόν, έχω να κάνω μία ανακοίνωση. Όλοι πρέπει να πετάξετε τις κρέμες που δε χρησιμοποιείτε πια. Και λέγοντας όλοι, εννοώ εσένα μαμά! Τουλάχιστον αναμείξτε τις! Βάλτε το περιεχόμενο κάθε μισοάδειου μπουκαλιού σε ένα γιγάντιο μπουκάλι που πιθανώς θα μυρίζει σαν ένα μωρό που τρώει αγγούρι και ρεύεται τη φρουτόκρεμα με 6 φρούτα και γάλα καρύδας...

Ένας υπερβολικός, που δεν ξέρει τι του γίνεται...

2 σχόλια: