Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Περαστικά!


Πώς είναι σήμερα τα Blooperάκια μου; Όλα καλά; Μπράβο! Ρωτάω, επειδή τελευταία κυκλοφορούν διάφορες αρρώστιες. Και όταν αρρωσταίνει κάποιος, δύο πράγματα συμβαίνουν: 
Πρώτον, ο πρωταγωνιστής-άρρωστος κάθεται δίπλα μου στο λεωφορείο και βήχει επανειλημμένα, ανελέητα, τύπου γεννήτρια στα πανηγύρια! Δε λέω να σκάσει ο άνθρωπος (άσχετο αν το εύχομαι εκείνη τη στιγμή), αλλά δόξα τω Θεώ, χεράκια μας έδωσε ο Ύψιστος. Γιατί δεν τα σηκώνουμε τα κουλά μας να τα βάλουμε μπροστά από το στόμα προκειμένου να μην κολλήσουν και οι υπόλοιποι γρίπη, βρογχίτιδα, σύφιλη, οτιδήποτε τέλος πάντων από το οποίο πάσχει; ε;! 
Δεύτερον, ο πρωταγωνιστής-άρρωστος μπαίνει στο internet και googlάρει τα συμπτώματά του, προκειμένου να βρει ποια ασθένεια του χτύπησε την πόρτα σήμερα. Ναι, ναι, αυτή είναι η μόδα τώρα: online αυτοδιάγνωση. Όχι ότι το κατακρίνω, αλλά είναι τρελό! Υπάρχουν τόσα sites τα οποία φτιάχνουν λίστες με συμπτώματα και σου βάζουν ιδέες. Μπορεί να έχεις έναν πονοκέφαλο και να είσαι λίγο κουρασμένος, και το επόμενο πράγμα που βρίσκεσαι να κάνεις είναι να πείθεις τον εαυτό σου ότι έχει άσθμα ή ότι είσαι έγκυος σε δίδυμα! 
Με πήρε τηλέφωνο τις προάλλες μια φίλη μου. Όσο και να θέλετε, δε θα πω το όνομά της. Ας την πούμε...Νικόλ (όχι ότι την έδωσα τελικά, αλλά...). Με παίρνει τηλέφωνο, λοιπόν, η Νικόλ και μου λέει ότι νιώθει κάτι σφάχτες. Έτσι, μπαίνει στο διαδίκτυο και διαβάζει ένα άρθρο, που οδηγεί σε ένα άλλο, που οδηγεί σε ένα τρίτο...Μετά από μία ώρα, ήταν βέβαιη ότι είχε προστάτη σε προχωρημένο στάδιο! Ναι! Κι εγώ ήμουν τύπου "Ε, όχι Νικόλ, δε νομίζω...προστάτη; Γιατί; Ε, σκέψου γιατί...!" Μετά με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι τελικά καθόταν πάνω σε κάτι πινέζες...!
Όλα αυτά, βέβαια, είναι καινούρια για εμένα. Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, δεν είχαμε internet για να κάνουμε μόνοι μας διάγνωση. Ούτε καν πηγαίναμε στο γιατρό. Εάν θεωρούσα ότι ήμουν άρρωστος, πήγαινα στη μητέρα μου και αυτή μου έλεγε: "Μπα,όχι. Δεν είσαι άρρωστος. Άντε, πήγαινε πάλι πίσω στα φανάρια να δουλέψεις".
Πιστεύω ότι σήμερα έχουμε στη διάθεσή μας τόσες πολλές πληροφορίες, που τελικά μας κάνουν να ανησυχούμε για πράγματα για τα οποία δεν πρέπει να ανησυχούμε. Κάτι σαν υπερπληροφόρηση. Στο τέλος, πάμε σε έναν κανονικό γιατρό για να δει το καφετί σημάδι που βγάλαμε χθες πάνω από το χείλος και αποδεικνύεται ότι τελικά ήταν λεκές από το προφιτερόλ που σαβουριάζαμε το βράδυ. Pathetic...

2 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχα..!!! Είσαι ΘΕΟΟΟΟΟΣΣΣ
    Ή απλώς Νότης.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λέγε τέτοια να κοκκινίζω! χαχα!
    Ευχαριστώ φίλε (κυρίως) και συνέταιρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή