Παρασκευή, 9 Σεπτεμβρίου 2011

Ξέχασα να πάρω τα χάπια μου, σας το είπα;


 Καλησπέρα και πάλι. Ή να πω καλό ξημέρωμα; Κι αν διαβάζετε το άρθρο το πρωί με τον καφέ σας; Θα πω καλημέρα! Πφφφ...πάλι ξέχασα να πάρω τα χάπια μου. Τέλος πάντων. Δεν πειράζει. Θα πεταχτεί η θεία μου να πάρει. Ποιο φαρμακείο, καλέ; Από έναν Τζίμη Μαύρο πάει και τα παίρνει. Τώρα γιατί λέγεται Τζίμης ο Μαύρος, δεν ξέρω. Πάντως προμηθεύει φάρμακα στη θεία μου σε εξευτελιστικές τιμές. Το κακό είναι ότι μας τα δίνει σε αλουμινόχαρτο. Γυφτιά, δε λέω, αλλά...
 Τέλος πάντων. Τι θα έλεγα; Α, ναι! Κάτι έγινε σήμερα το πρωί και, όπως συνήθως, λέω να το μοιραστώ μαζί σας. Νιώθω τόσο άνετα να μοιράζομαι πράγματα με εσάς. Για αυτόν το λόγο, στο τέλος του άρθρου θα βρείτε συνημμένα κάτι φωτογραφίες από τις διακοπές μου στη Τσαμαδού, την παραλία γυμνιστών στη Σάμο, από  τις περσινές μου διακοπές. Νομίζω είναι και η Έλλη μαζί. Δεν παίρνω όρκο.
 Λοιπόν, που λέτε, κάποια γνωστή, που είχα καιρό να συναντήσω, με ρώτησε σήμερα αν έχασα κιλά. Εγώ είπα "όχι, δε νομίζω", αλλά απάντησε:
"Σίγουρα; Μοιάζεις να έχεις χάσει κιλά"
"Όχι. Αν είχα χάσει κιλά, θα το ήξερα."
"Μήπως, τότε κάθισες στον ήλιο και μαύρισες ή έκανες σολάριουμ; Μήπως έκοψες τα μαλλιά σου; Λεύκανες τα δόντια σου; Κάτι;! Μοιάζεις αλλαγμένος..."
"Ε...όχι;! Τίποτα. Τίποτα δεν είναι αλλαγμένο πάνω μου. Πραγματικά. Εκτός και αν με απήγαγαν εξωγήινοι και δεν το θυμάμαι."
"Πάντως πρέπει να έκανες κάτι, γιατί δείχνεις ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!"
Είμαι σίγουρος πως το είπε για καλό, αλλά γιατί στα δικά μου αυτιά ακούστηκε σαν "Ό,τι και να έκανες πάντως, μην ξαναγίνεις έτσι όπως ήσουν. Ω! Ήσουν χάλι!". Μετά βέβαια κατάλαβα ότι θυμόταν κάποιον άλλο γνωστό μας, με σπυριά και πατομπούκαλα. Τι να πεις...Είμαι το ίδιο άτομο όλη την ώρα. Σπάνιες αλλαγές. Το μόνο πράγμα που άλλαξα, και ίσως αυτό μπορεί να φταίει, είναι ότι πήρα καινούριο αποσμητικό...
 Το θέμα, όμως είναι, ότι ,αν όντως είχα χάσει κιλά, θα το καταλάβαινα. Τα παντελόνια μου θα ήταν πιο φαρδιά, οι μπλούζες πιο μεγάλες, θα είχα να φάω καιρό, τα μαλλιά και τα δόντια μου θα έπεφταν, θα είχα συχνοουρία, τάσεις προς εμετό, εξανθήματα, σταφυλόκοκκο...Ωχ! Αυτές είναι οι παρενέργειες από τα χάπια μου...λάθος!
 Το άτομο αυτό, λοιπόν, επέμενε και είπε "Ίσως, τελικά, να είναι μόνο στο πρόσωπό σου". Αν και αλήθεια, αυτό είναι το χειρότερο πράγμα. Όταν κάνεις δίαιτα, το πρώτο μέρος από το οποίο χάνεις κιλά είναι το πρόσωπο. Προσπαθείς να χάσεις κιλά από το στομάχι, από τους μηρούς, από τα αυτιά (αν είσαι η φίλη μου η Ιουστίνα!), αλλά όχι. Πρώτα χάνεις από το πρόσωπο. Έτσι, είσαι ένας άνθρωπος με οστεώδες πρόσωπο και με τεράστιο, γιγαντιαίο σώμα, πράγμα το οποίο βέβαια είναι καλό για όσους δουλεύουν πίσω από πάγκους και γραφεία όπως οι τραπεζικοί υπάλληλοι ή οι παρουσιαστές ειδήσεων.
 Τώρα θα μου πείτε "Και τελικά, τι έγινε; Πού κατέληξε η συζήτηση;". Πολύ ευχαρίστως να σας πω, αλλά δε θυμάμαι. Εκείνη την ώρα πέρασε ένα λεωφορείο και με χτύπησε. Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στο νοσοκομείο και μπαίνω για εγχείρηση. Μιας και σιχαίνομαι τα δημόσια νοσοκομεία, ήρθα σε ένα  ιδιωτικό. Μόνο που, επειδή είναι ακριβό, και τα λεφτά που βγάζω από τα φανάρια είναι λίγα, θα σας παρακαλούσα να στείλετε λεφτά στον παρακάτω λογαριασμό, για να πληρώσω τη εγχείρηση. Το ποσό θα το παραλάβει η θεία μου. Της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Μου υποσχέθηκε ότι δε θα μου ξαναφάει τα λεφτά, όπως τότε που μου έσπασε τον κουμπαρά, όταν ήμουν 7 χρονών, και πήρε 459,55 ευρώ και ένα προφυλακτικό για να πάει ταξίδι με τον Πακιστανό φίλο της στη Σαντορίνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου