Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

M'αρέσει-Δε μ'αρέσει

Nότης
+Που η ζωή είναι γεμάτη όμορφες στιγμές.
+Που έμαθα, αν και με άσχημο τρόπο, να δίνω αυτό που πρέπει εκεί που πρέπει.
+Που μπορώ και είμαι αυτός που είμαι, χωρίς να σκέφτομαι πώς, γιατί, τι. This is me, bitch!
+Που μπορώ να σταθώ στα πόδια μου και να κυνηγήσω τα όνειρά μου.
+Που έχω γύρω μου ανθρώπους που με αγαπούν ειλικρινά. Λίγους, αλλά μου φτάνουν.
+Που το παίζω ψώνιο, αλλά, όσοι χρειάζεται, γνωρίζουν την αλήθεια.
+Που μπορώ να ελπίζω ότι κάποια μέρα θα αλλάξω τα πράγματα, θα χαράξω ΕΓΩ το δικό μου δρόμο.

-Η ψευτιά, η υποκρισία, η γελοιότητα, η γλυκανάλατη συμπεριφορά και η ψευτομαγκιά.
-Που έχασα χρόνο σε ασήμαντες συναναστροφές, χάνοντας την ουσία εκεί που έπρεπε.
-Η ζωή, όπως θέλουν να μας την πλασάρουν.
-Η Miley Cyrus και o Justin Bieber.

Σάμος
+ Που τελικά κατάλαβα ποιοι αξίζουν το χαμόγελό μου.

+ Που αυτοί που δεν το αξίζουν κατάλαβαν τα λάθη τους.
- Που δεν τα παραδέχονται.
- Που δεν θα τα παραδεχτούν ποτέ.
- Που η ζωή δεν θα τους έχει την καλύτερη αντιμετώπιση όταν μεγαλώσουν και άλλο.
+ Που η ζωή είναι ένας φαύλος κύκλος, και + που όταν κάνεις μία καλή πράξη, θα σε ανταμείψει κάποτε...!
+ Στην απροσδόκητη υπομονή που έκρυβα.
+ Που δικαιώθηκα.
+ Νότης, Έλλη.
+Bloopers

'Ελλη
+ που ο καιρός θυμίζει ακόμα καλοκαίρι,κόντρα στους περισσότερους που εύχονται μετά μανίως ''καλό χειμώνα''.

- το χαμούρεμα σε μετρό/ηλεκτρικό.αυτό με τα υπερηχητικά φιλιά και τις γλώσεες σχήμα φιόγκου σε κοινή θέα.ειδικά όταν γίνεται από άτομα που όταν έδιναν πανελλήνιες,είχαν ακόμα τις δέσμες.



1 σχόλιο: