Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Πρωτοβρόχια...!

 Πόσο υπέροχη η σημερινή ημέρα! Όχι για όλους, βέβαια, αλλά τουλάχιστον για εμάς που αγαπάμε τη βροχή.
 Σήμερα, το πρωί, άνοιξα την τηλεόραση και μόλις άκουσα ότι θα βρέξει, δεν το πίστευα. Λέω καιρός ήταν. Τo περίεργο ήταν πως ακουγόταν από την τηλεόραση ένας ήχος παράξενος, κάτι σαν "ΜΠΙΠ". Όταν το άκουσα σκέφτηκα : "Πω! Πολύ δε βρίζει η Ελεονόρα, σήμερα στη εκπομπή;" αλλά ήταν στο κόνσεπτ της εκπομπής προκειμένου να μας ειδοποιήσουν για τις αστραπές. Κάτι παρόμοιο έχω δει-ακούσει μόνο στη Νέα Υόρκη, στο BBC, όταν ειδοποιούσαν ότι η Lindsey Lohan είχε ξεμείνει από ναρκωτικά. Τρομακτικό!
 Όταν άρχισαν οι αστραπές, σκέφτηκα πως δεν ήταν και τίποτα το σημαντικό. Μόνο λίγη βροχή, 3 κεραυνοί και 2 βροντές παίζανε έξω. Έτσι, ανέβηκα στην ταράτσα και πέταξα τον χαρταετό μου...
[...]
There is no such thing as a
RAINY DAY
 Λοιπόν...Αυτό που πραγματικά συνέβη , είναι αλήθεια, όπως και τα άλλα βέβαια, κατά τις 21:30 ένας κεραυνός χτύπησε την πολυκατοικία! Ο ήχος ήταν πολύ δυνατός. Μάλλον ο πιο δυνατός ήχος που έχω ακούσει. Και, πιστέψτε με, ξέρω από δυνατούς ήχους. Έχω καθίσει δίπλα  στο Σαμοΐλη σε μάθημα Φυσικής με καθηγητή τον Αλεξόπουλο (όποιος με πιάνει!). Δεν το πίστευα αυτό που είχε γίνει. Ο σκύλος μου ήταν κάτω από το κρεβάτι για 30 λεπτά, εγώ για 45. Ευτυχώς με βρήκε η αδερφή μου και με έβγαλε έξω.
 Εντωμεταξύ, είχε και πολύ αέρα σήμερα! Το μεσημέρι δε μπόρεσα να κοιμηθώ, γιατί οι πόρτες χτυπούσαν, τα παράθυρα βαρούσαν και συνειδητοποίησα ότι είχα κλειδώσει την αδερφή μου έξω από το σπίτι. Τώρα, βγάζει νόημα, γιατί άκουσα και το κουδούνι να χτυπάει και έλεγα "Μα καλά, πόσο πολύ φυσάει που χτυπάει και το κουδούνι της πόρτας;!;!"
 Μπορεί ο μουντός καιρός να είναι κάτι που αγαπώ, αλλά όλα αυτά τα γράφει...

...Ένας υπερβολικός, που δεν ξέρει τι του γίνεται

5 σχόλια:

  1. υπεροχος... :))) τελικα με επεισες.. θα γινει fan του blog....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο .. .
    Χαχαχα , Σαμο κ Αλεξοπουλο!! Μονο
    να το φανταστω μπορω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι Στέφανε!

    Εγώ το έζησα, φίλε Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή