Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2011

Όλα είναι μία ρόδα στην ζωή... :)

Just walking away...
Μία μέρα μου είχε πει ο αδερφός μου.. Ο,τι δίνεις παίρνεις, και ο,τι σου παίρνουν θα σου δοθεί με κάποιον άλλον τρόπο.. Σα μικρό παιδάκι και εγώ τον πίστεψα, και έμαθα να είμαι ένα καλό παιδάκι. Ένα παιδί που δεν γουστάρει να μπλέκει σε καυγάδες, και πολλές φορές δεν του αρέσει να τσακώνεται. έμαθα να δίνω απλόχερα την βοήθεια, να ακούω όποιον θέλει να μου μιλήσει, να κάνω την πλάκα μου, να χαμογελάω.. Αυτό το καλοκαίρι γύρισε ένα παιδί και μου κάνει "Πώς γίνεται να χαμογελάς πάντα;"
Σκάλωσα. Πάγωσε το χαμόγελο, πάγωσαν όλα. Το ότι κάποιος χαμογελάει δεν σημαίνει ότι είναι χαρούμενος. Και εγώ δεν ήμουν. Ένιωθα ότι κάνω πάντα λάθος. είχα καταλήξει να πιστεύω ότι το πρόβλημα σε όλα ήμουν εγώ. Ότι εγώ έφταιγα που ήμουν στην απέξω. Ότι εγώ ήμουν η αιτία της απομάκρυνσης κάποιων ανθρώπων από δίπλα μου. ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΗΣΩ... Δεν χαμογελούσα επειδή το ήθελα.. Πες τε το όπως θέλετε.. Εγώ το λέω ασπίδα, μάσκα. Αλλά όπως μου είχαν πει.. Ο,τι σου παίρνουν θα στο δώσει πίσω η ζωή. Άρχισε να αντιστρέφεται η κατάσταση.. Άρχισαν οι άλλοι να γίνονται οι κακοί της υπόθεσης. Συγγνώμη που θα το πω, και το ξέρω ότι κάνω λάθος, αλλά δεν τους λυπάμαι. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ έμαθα να προσπαθώ και να εκτιμώ τον άλλον. Μερικές φορές θα με πιάσετε να μιλάω με ανθρώπους που δεν είναι και στα καλύτερα τους. ΚΑΤΙ θα σου πουν που θα σε επηρεάσει. Με το να κοροϊδεύεις, να ειρωνεύεσαι και να μην ακούς και να εκτιμάς αυτούς που έχεις δίπλα σου δεν κερδίζεις κάτι. Αντιθέτως καταλαβαίνουν οι άλλοι το ποιόν σου. Κάτι που θα έπρεπε να το είχαν καταλάβει από πιο νωρίς, αλλά είχαν φροντίσει τις ευθύνες να τις ρίξουν σε άλλους. Αλλά η αχαριστία και το ψέμα, έχουν κοντό ποδάρι. Τέλος πάντων, η ζωή μας έχει προορίσει να πεθάνουμε με μία γυναίκα ή έναν άντρα αντίστοιχα.. Αλλά θα μείνουν με το ταίρι τους πιο νωρίς άλλοι όχι..
Και μερικοί να θυμάστε κάτι.. Λόγια, βρισιές και μεγάλες κουβέντες, δεν τις ξεχνάω την ζωή μου. Όποιος με πλήγωσε με τα λόγια του, δεν ανήκει στην καρδιά μου. δεν ανήκει πουθενά μέσα μου. Από την στιγμή που με έβρισες ή είπες κάτι έχεις λήξει για εμένα. Ναι εσύ που το διαβάζεις.


                                                   Never again the same mistake..

2 σχόλια: