Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ανάβαλε κι εσύ...μπορείς!

 Καλώς τους και πάλι! Περάστε, καθίστε. Τι να σας φιλέψω σήμερα; Α! Λοιπόν, σήμερα το μενού μας έχει αναβολή. Μάλιστα. Σήμερα λέω να σας μιλήσω για το πρόβλημα που έχω σχετικά με το να αναβάλλω συνέχεια διάφορα πράγματα. Κάθε φορά που υπάρχει ένα πράγμα το οποίο πρέπει να κάνω, κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό που πρέπει να κάνω. Και μετά νιώθω άσχημα με τον εαυτό μου, με πιάνει κατάθλιψη και τότε είναι που δεν κάνω τίποτα από αυτά που έχω προγραμματίσει. Συζήτησα το θέμα με ένα φίλο μου και μου είπε ότι πρέπει να δω κάποιον ψυχολόγο ή ειδικό. Αλλά σκέφτηκα "Για μισό λεπτό. Γιατί να πληρώνω κάποιον για να με ακούει να μιλάω, ενώ μπορώ να έχω πολλούς οι οποίοι θα με πληρώνουν για να με ακούνε να μιλάω; ε;" Κι έτσι κατέληξα στην ιδέα του blog με στόχο την εξασφάλιση διαφημίσεων.
 "Τώρα θα πρέπει να γράφω άρθρα,  αλλά τι ακριβώς θέλω να πω; Για ποιο θέμα να μιλήσω;" Έτσι, κάθισα στο γραφείο μου, το κοιτούσα και σκεφτόμουν "Πολύ σκόνη δεν έχει;" Δεν μπορώ να γράψω με το γραφείο μου σκονισμένο! Γι αυτό κατέβηκα κάτω να πάρω ένα ξεσκονόπανο. Στο διάδρομο, όμως, ήταν ο σκύλος μου και έπαιζε με κάτι, μάλλον με κανένα κομμάτι σκόνης, χνουδιών ή κάτι τέτοιο, και είχε κάνει αυτό, ξέρετε, που γυρνάνε και σου δείχνουν την κοιλιά τους και θέλουν να τα χαϊδέψεις, και δεν μπορείς να το παραβλέψεις αυτό. Έτσι, κάθισα εκεί γύρω στα...45 λεπτά...και...μετά πήγα κάτω.
Το ρολόι μου, όταν αναβάλω!
Let's procrastinate!
  Αλλά την ώρα που έφτασα είχα ξεχάσει γιατί κατέβηκα κάτω. Κοιτούσα τριγύρω για κάμποση ώρα, προσπαθώντας να θυμηθώ, και αμέσως σκέφτηκα: "Πρέπει κάποια στιγμή να βάψω αυτό το δωμάτιο. Αναρωτιέμαι τι χρώμα να είναι αυτό. Μοιάζει να είναι άσπρο, αλλά είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποιο περίεργο όνομα θα έχει" Ειλικρινά, τι επάγγελμα είναι αυτό, όπου σκέφτεσαι περίεργα ονόματα για κάθε χρώμα; Όπως άσπρο περλέ, άσπρο κρέμ, άσπρο από τσόφλι αυγού...Μετά σκέφτηκα "Μάλλον κίτρινο! Κίτρινο-καναρινί, κίτρινο-μπανανί ή κίτρινο-δόντια-καπνιστή. Κάτι τέτοιο πάνω-κάτω..." 
 Ευτυχώς θυμήθηκα γιατί κατέβηκα και είπα ότι λίγη μουσική θα με βοηθήσει να γράψω. Πήγα, λοιπόν, στο ντουλάπι όπου φυλάω όλα μου τα CDs. Έπρεπε να το δείτε αυτό. Απίστευτο μπέρδεμα: Οι Ιμάμ Μπαϊλντί ήταν ανάμεσα στους Burger Project και στους Red Hot Chili Pepers. Σκέφτηκα ότι θα ήταν αστείο να τα οργανώσω κατά φαγητό όταν ήμουν μεθυσμένος, αλλά... Αμέσως είπα: "Πρέπει να τα οργανώσω αυτά" Και έτσι, κάθομαι πάνω σε ένα βουνό από CD και το τηλέφωνο χτυπά. Ήταν μια φίλη."-Δεν μπορώ να μιλήσω, γράφω τώρα" "-Δεν μπορώ να σε πιστέψω! Έχεις τρομερή έλλειψη πειθαρχίας. Κι εγώ είχα πρόβλημα με το να αναβάλω συνέχεια πράγματα". Της είπα ότι πρέπει να πάμε για φαγητό να μιλήσουμε για αυτό το θέμα. Έτσι, μετά από μια βδομάδα που το αναβάλλαμε συνέχεια, βρεθήκαμε κι εκεί που συζητούσαμε για το θέμα, μας άκουσε η σερβιτόρα και είπε: "Συγγνώμη που επεμβαίνω, αλλά κι εγώ έχω θέματα αναβολής και γενικά καθυστερώ πράγματα"  "Αλήθεια; Φέρε μου τον καφέ μου επιτέλους!"
 Αν, λοιπόν, διαβάζετε τα άρθρα μου, όταν βγαίνετε από τη σελίδα μας, ας μην τα θυμάστε. Αλλά να θυμάστε αυτό. 

ΑΝΑΒΑΛΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑ!

4 σχόλια: