Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011

Καλοσύνη ή Ηλιθιότητα (ή γλύψιμο)?

  Τις προάλλες συναντήθηκα με ένα άτομο που εκτιμώ ιδιαίτερα. Χαιρετηθήκαμε λοιπόν και εκείνος, πειράζοντάς με, μου παραπονέθηκε για το γεγονός ότι είχαμε καιρό να βρεθούμε.. Αυτό πιστεύω είναι κάτι που λίγο-πολύ όλοι το εχούμε κάνει ή, αντιθέτως, έχουμε ακούσει..
Εγώ λοιπόν το πήρα σοβαρά και άρχισα να γράφω ένα μήνυμα που εξηγούσα ότι απλά δεν έτυχε να βρεθούμε κλπ κλπ. Στο επόμενο λεπτό δέχτηκα μια κλήση στο κινητό και το μόνο που άρχισα να ακούω είναι βρισιές.. Φυσικά αυτό το άτομο δεν με έβριζε με κακία, απλά δεν κατανοούσε το μυαλό του ότι σκέφτηκα με αυτόν τον τρόπο..
  Αυτό που θέλω να ''πω'' μέσα απ αυτό το γεγονός είναι το ότι οι άνθρωποι πολλές φορές θέλουν να απολογούνται για πράξεις τους.. Για ποιό λόγο όμως?? Για να δείξουν την καλοσύνη τους? Να καλοπιάσουν? Ή μήπως το κάνουν από κόμπλεξ θέλοντας να κρατήσουν καλές κοινωνικές σχέσεις? 
  Δεν ξέρω τον τρόπο που σκέφτεται ο καθένας, ούτε τον χαρακτήρα του.  Όμως αυτό που ξέρω είναι ότι πρέπει να είμαι ειλικρινής με τους άλλους.. Ετσι μου λέει ο χαρακτήρας μου.. Συχνά βέβαια οι άνθρωποι θέλοντας να δείξουν την θετική στάση απέναντι σε άλλους, προσποιούνται. Να μου πείτε αυτό είναι φυσιολογικό. Δεν γίνεται να είσαι απόλυτα ειλικρινής με κάθε άνθρωπο που γνωρίζεις.. Φανταστείτε σκηνικό: Γνωρίζετε έναν τύπο με άθλιο στυλ και του λέτε..'Χάρηκα, έχεις άθλιο στυλ' .. ΤΡΑΓΙΚΟ
  Καταλήγω, ας είμαστε αληθινοί με τους γύρω μας και ας μην είναι αμοιβαία τα αισθήματα. Ας είναι καλά αυτοί. Δεν αλλάζει κάτι με το να τσακώθεις και να βριστείς..

3 σχόλια:

  1. Η ζωή είναι ρόδα, και ότι καλό κάνεις θα σου τα γυρίσει..Μπορεί τώρα, αύριο, σε 5 χρόνια, στα παιδιά σου...
    Νότη το ξέρεις αυτό το παιδί που λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι..βασικα μακάριιι!!! μπαα δεν νομίζω αν το ξέρει..:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή