Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Μορφέας...πείνασε!


(Blooperάκια! Τι κάνουμε, καλά; Λοιπόν, ένας μικρός πρόλογος πριν το βασικό άρθρο. Με τον καιρό, και χάρη στην συμπλήρωση 3.000 επισκέψεων, θέλω να σας πω, ότι σας νιώθω σαν δικούς μου ανθρώπους. (Όχι ότι θα σας έβαζα και στο σπίτι μου, αλλά κουβέντα να γίνεται!).  Επετειακά, λοιπόν, θα σας ανοίξω περισσότερο την καρδιά μου και θα μιλήσουμε για το φόνο που έκανα τις προάλλες. Ή μάλλον όχι, δεν έχει τόσο ενδιαφέρον. Χμ, το βρήκα για τι θα μιλήσουμε...)


 Τελευταία νιώθω πολύ κουρασμένος. Γι αυτό προσπαθώ να αναπληρώσω το χαμένο ύπνο για όλον αυτόν τον καιρό. Κοντεύω. Ήδη, έχω αναπληρώσει μέχρι για το 1999. Είναι πραγματικά τρομερό. Πολύς κόσμος δεν κοιμάται καλά. Ούτε κι εγώ. Χθες κοιμήθηκα 11 ώρες και ξέρετε πώς νιώθω; Κουρασμένος! Πάρα πολύς ύπνος...αυτό συμβαίνει! Έπεσα στις 21:30  και ξύπνησα στις 8:30. Μέχρι να σηκωθώ, να ντυθώ, να πάρω πρωινό και να βουρτσίσω τα δόντια μου, χρειάστηκα έναν ακόμη υπνάκο. Δεν ξέρω πως, αλλά κουράζομαι που κοιμάμαι. Συνήθως, απλά πράγματα με κάνουν και κουράζομαι: Η γυμναστική, η μάνα μου, πέντε margaritas lime...
 Βέβαια, το να κοιμάσαι πολλές ώρες σου προκαλεί περίεργα όνειρα. Τις προάλλες είδα στον ύπνο μου ότι εμφανίστηκα γυμνός στο reunion της τάξης του γυμνασίου. Στην αρχή ήταν περίεργο, αλλά μετά από 3 ώρες ένοιωθαν και οι υπόλοιποι άνετα με την ιδέα και ύστερα άρχισαν και αυτοί να γδύνονται και μετά...τέλος πάντων, δε μπορώ να σας πω τι έγινε μετά!
 Το να λες στους άλλους ότι δεν κοιμάσαι καλά, δεν είναι κακό. Οι άλλοι συμπάσχουν με εσένα και σου λένε "Ναι, κι εγώ δεν κοιμάμαι καλά" ή "Ναι, όντως δείχνεις πολύ κουρασμένος". Στην τελευταία περίπτωση, αυτοί δεν ε΄ναι πραγματικοί σου φίλοι! Το κακό, όμως, είναι ότι δε μπορείς να παραπονεθείς ότι κοιμάσαι πολύ! Είναι σαν να ρωτάς τον άλλο "Αυτή η δεσμίδα με τα πεντακοσάρικα στην τσέπη του παντελονιού μου μού κάνουν χοντρό κώλο?!" Οι επιστήμονες λένε ότι πρέπει να κλείνεις 8 ώρες ύπνου. Ο Αϊνστάιν έλεγε ότι χρειαζόταν 10 ώρες ύπνο κάθε βράδυ. Γι αυτό, εξάλλου, ήταν εφευρέτης της μεγαλύτερης ανακάλυψης...του "χάλια-μαλλί-από-τον-ύπνο".
   Διάβασα ένα άρθρο προχθές. Ναι σωστά, διαβάζω κιόλας! Το άρθρο λοιπόν έλεγε για ανθρώπους που σηκώνονται το βράδυ, ενώ ακόμη κοιμούνται, και ασυναίσθητα τρώνε. Ονομάζονται υπνοφάγοι. Είναι σαν τους υπνοβάτες, μόνο που τρώνε. Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί τους ονόμασαν έτσι, μιας και για να φτάσουν στο ψυγείο περπατάνε. Θα έπρεπε να τους λένε, λοιπόν, υπνοφαγοβάτες ή υπνοβατοφάγους. Ναι, επιστήμονες, σε εσάς απευθύνομαι. Δέχομαι στην προσωπική ηλεκτρονική μου διεύθυνση τις ευχαριστίες σας, που για ακόμη μια φορά σας γλίτωσα από ένα τραγικό σφάλμα...
 Κάτι τέτοιο είναι πολύ συναρπαστικό για μένα. Σκεφτείτε το: Ένας άνθρωπος σηκώνετε τα μεσάνυχτα, για να ετοιμάσει ένα γεύμα και το επόμενο πρωί δε θυμάται τίποτε. Εκτός κι αν βρει ψύχουλα στο κρεβάτι του ή παρατηρήσει ότι τελευταία έχει πάρει κιλά. Εξαιρείται βέβαια η θεία μου, η οποία θα μπορούσε να είναι υπνοφάγος, μόνο στην περίπτωση που πράγματι δε θυμόταν ότι σηκώνεται τα μεσάσνυχτα να φάει. Η καημένη, κάνει δίαιτα και ο γιατρός της απαγόρευσε τα σνακς. Έτσι από κει που το βράδυ έτρωγε ένα γιαούρτι με μέλι, 3 φέτες ψωμί με μερέντα, 2 μερίδες τηγανιτές πατάτες και ένα μήλο, σταμάτησε να τρώει μήλα. Τι να κάνεις; Η υγεία πάνω απ'όλα!

2 σχόλια: