Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Friends are friends, pals are pals, and buddies sleep together

Τι πιο σημαντικό στη ζωή σου από το να έχεις φίλους; Σωστά λένε πως το μεγαλύτερο δώρο για τον άνθρωπο είναι η φιλία. Για παράδειγμα, έχω μια φίλη, την Έλενα, η οποία είναι γενναιόδωρη, ανοιχτοχέρα, με εκλεπτυσμένο γούστο. Μία μέρα, την είχα καλέσει σπίτι μου και μου είχε φέρει αυτό το υπέροχο δώρο, ένα τεράστιο καλάθι με φρούτα. Τουλάχιστον έτσι νόμιζα στην αρχή, γιατί μετά μου είπε πως ήταν καπέλο. Ακόμη ρεύομαι εκείνα τα πλαστικά σταφύλια...
 Anyway. Το καλό είναι πως απ΄αυτήν τη φιλία έχω προνόμια. Είναι αυτό που λέμε my friend with benefits. Δουλεύει στα Zara και με αφήνει να χρησιμοποιώ το 15% έκπτωση που έχει. Τέλειο, ε; Τι εννοείς ότι δε σημαίνει αυτό που νομίζω; Friends with benefits είναι οι φίλοι που έχουν οφέλη ο ένας από τον άλλο, έτσι δεν είναι; Tι εννοείς ότι είναι οι φίλοι που κάνουν sex;! Για αυτό, όταν στα γενέθλια της Έλενας, φώναξα "Cheers to my friend with benefits, Helen", όλοι με κοιτούσαν πονηρά!
 Friends with benefits, λοιπόν, ή αλλιώς F-friends (όπου "F" ο νοών νοείτω") Στην αρχή ακούγεται περίεργο, μιας και τα πράγματα μπερδεύονται, συναισθήματα πληγώνονται, αλλάζουν οι δυναμικές...Από την άλλη, όμως, έχει και πλεονεκτήματα.
 Το πιο εμφανές θετικό σημείο στην ύπαρξη FF είναι η διαθεσιμότητα στο εύκολο σεξ, χωρίς όλες τις πιέσεις και τους περιορισμούς μιας σχέσης. Το ωραίο αυτής της κατάστασης είναι η σαφήνεια - αν και οι δύο πλευρές είναι ειλικρινείς όταν υπεισέλθουν σε αυτό, τότε και οι δύο θα ξέρουν ότι είναι αποκλειστικά και μόνο για το σεξ-. Επίσης, υπάρχει και ο παράγοντας "ευκολία". Σε αυτή την περίπτωση, το σεξ μπορεί να είναι κυριολεκτικά μόνο ένα τηλεφώνημα μακριά. Δε χρειάζεται να περάσει από όλη την ιεροτελεστία του φλερτ, του ραντεβού, των ποτών, του να μαντέψεις τι θέλει, κλπ.
 Το να είσαι FF είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό και έχει περισσότερο νόημα για τους ανθρώπους που δεν έχουν το χρόνο για μια πραγματική, ρομαντική σχέση, αλλά εξακολουθούν να επιθυμούν τη δράση, χωρίς το θέμα του breaking-hearts-along-the-way , παραπλανώντας ανθρώπους.
 Ο παράγοντας "άνεση".Το άγχος της επίδοσης είναι μικρότερης σημασίας θέμα με τους φίλους, γιατί θα είσαι πιο άνετα μαζί τους, σωματικά και συναισθηματικά. Αν κάποιος έχει ένα σημάδι ή οτιδήποτε τον κάνει να νιώθει άβολα, το ξέρεις ήδη και δε σε πειράζει, ούτε και αισθάνεσαι την ανάγκη να κρύψεις τις δικές σας φυσικές ατέλειες. Θα πρέπει επίσης να ξέρεις ακριβώς τι να περιμένεις στο κρεβάτι και, ανεξάρτητα από το πώς θα καταλήξει το όλο πράγμα, θα εξακολουθείτε να έχετε τη φιλία σας, και θα είστε σε θέση να γελάσετε με αυτό. Βέβαια, το υψηλό επίπεδο άνεσης δεν σημαίνει ότι μπορείς να ξεφύγεις με το να είσαι τεμπέλης εραστής. Στόχος σου δεν είναι μια γυμναστική επίδειξη, αλλά να επικεντρωθείς στο να την/ τον κάνεις να νιώσει φανταστικά, και αυτή/ -ος θα επιστρέψει τη...χαρά. FF: Όλα είναι σχετικά με την αμοιβαία ικανοποίηση.

Η συμβουλή μου: Εάν με κάποιο άτομο είστε πάρα πολύ καλοί φίλοι, μην βάλετε σε κίνδυνο τη φιλία σας. Προτιμήστε ένα λιγότερο καλό φίλο. "Τι δηλαδή, τώρα που κοιμάται μαζί μου, σημαίνει ότι είναι περισσότερο φίλος με την Έλλη; Νότη, ποια είναι καλύτερη φίλη σου; Εγώ ή η Έλλη;!"

P.S. 
Έχετε FFs, το σκέφτεστε, διαφωνείτε;
Leave a comment and let me know!
(Και δείτε την ταινία!)

9 σχόλια:

  1. αχαχαχααχαχαχαχαχααα!!!!
    το βλεπω εγω,με αφορμη το αρθρο,μου την πεφτεις πλαγιως! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσωπικα μου ειναι αδυνατο να φανταστω να κανεις σεξ με τον καλυτερο σου φιλο οταν τον νιωθεις σαν αδελφο..υπαρχει κ η εκδοχη των ff που μοιαζει με την φιλοσοφια της ελευθερης σχεσης,δλδ εχεις ενα ατομο με τον οποιο δεν μοιραζεσαι τπτ αλλο εκτος απτο σεξ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλλη, αυτό λέω κι εγώ, καλύτερα με έναν λιγότερο φίλο, παρά με έναν κολλητό!

    Γιώργο!!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. an den hmoun ston kosmo mou ka8ws evlepa thn tainia..exw thn entupwsh pws o tupos den htan kolhtos ths!eixan ligo kairo pou gnwristhkan kai..oute kan koinous filous den eixan!! ;D
    FF[Fabulus-Friend]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Fabulus Friend, νομίζω πως δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχα γαματοοο.. εγω δεν πιστευω πως μπορουν να υπαρξουν FF's ... βασικα ή είναι μακριά απο την δική μου φιλοσοφία.. ή όντως οι απόψεις μου ισχύουν :P σκέφτομαι οτι καταβάθος σε μία τέτοια σχέση.. κάποια στιγμή θα υπάρξει κάποιο συναίσθημα που θα ξεπεράσει την φιλία... δεν ξέρω..έτσι πιστευω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί ναι μπορεί και όχι...είναι οι ανάγκες που σε οδηγούν στο να κανεις κάτι τέτοιο...αλλά και πάλι έχεις δίκιο να υποστηρίζεις τις απόψεις στου Στέφανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή