Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Hμερολόγια Καταστρώματος


Ξέρεις πώς είναι να αποφασίζεις ότι θα ξαναρχίσεις απο το μηδέν;
Εγώ η αλήθεια είναι πως όχι.Όμως τώρα θα μάθω.
Θα αφοσιωθώ σε μένα. Όχι στους άλλους.
Και σε δύο,τρια άτομα που αγαπώ αληθινά και περνάω καλα μαζί τους, δεν αναρωτιέμαι αν 
πρέπει να πω αυτό που σκέφτομαι, γελάω με την ψυχή μου και νιώθω όμορφα.
Έχω στόχους.Και δεν θα τους παρατήσω για κανέναν.
Ξέρω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου και με ποιον τρόπο να ζήσω. Υπάρχουν άτομα που μ'αγαπούν και το δείχνουν, χαίρονται με τη χαρά μου, λυπούνται με τη θλίψη μου.
Με κάνει να νιώθω ευτυχία αυτό. 
Αν κοιτάξεις τα μάτια μου θα δεις κάτι διαφορετικό,κάτι να έχει αλλάξει. Είναι η αποφασιστικότητα μου. Μεγάλωσα,το ξέρεις;
Θα το δεις.. Δεν είμαι ίδια. Και χαίρομαι γιατί είμαι πιο δυνατή. Ναι, θα αντιμετωπίσω τη ζωή με χαμόγελο, όποτε πέφτω, θα σηκώνομαι και θα στηρίζομαι ξανά στα πόδια μου, θα κοιτάω μπροστά και κανείς δε θα με εμποδίσει να το κάνω.
Ακόμα κι αν φαίνομαι παράξενη σε όλους,θα τα βλέπω όλα θετικά και θα ονειρεύομαι. 
Ξέρεις γιατί; Γιατί αυτή είμαι εγώ.
 Έτσι θέλω να ζω τη ζωή μου. Και δε ζητάω τίποτα παραπάνω από όσα μπορώ να δώσω.

2 σχόλια: