Τρίτη, 13 Σεπτεμβρίου 2011

Βlogger's interview


1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Η Αγάπη.

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η ίδια η ζωή μου...Η οικογένειά μου, οι δικοί μου άνθρωποι, όλα αυτά που θέλω να κατορθώσω, ο κόσμος ολόκληρος...

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Χθες βράδυ. Ή μάλλον όχι, πριν λίγο, στο τηλέφωνο. Γενικά γελάω πάρα πολύ και το χαίρομαι πάρα πολυ.

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ίσως το γέλιο μου..πηγάζει αβίαστα και φυσικά! Δεν είμαι σίγουρη ακόμα, ψάχνομαι...

5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Είμαι τρομερά αναποφάσιστη.

6) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Τα άτομα που αγαπούν τη ζωή, παλεύουν γι'αυτή και δε τα παρατούν σε καμια δυσκολία.

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δε νομίζω να ταυτίζομαι με κάποιον, γενικά.

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Όσα κάνω με το νου και την ψυχή μου.

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;
Την ειλικρίνια, την κατανόηση, την αγάπη.

12) Και σε έναν άντρα;
Πάνω κάτω τα ίδια. Δεν ξεχωρίζουν οι αξίες των ανθρώπων απ'τα φύλα τους...

13) Το βιβλίο που έχετε ξεχωρίσει;
Ποικίλουν..ανάλογα την συναισθηματική φάση στην οποία βρίσκομαι.

14) Ξανθοί ή μελαχρινoί;;
εεμ,καστανοί!χι χι! και με μούσια αν γίνεται!

15)Αγαπημένος προορισμός;;
Η Ικαρία.

16) Η ταινία που σας σημάδεψε…
Η Αμελί.

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Δεν εκφέρω γνώμη γιατί δεν έχω ψαχτεί ιδιαίτερα...

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Οι αποχρώσεις του μπλε..και του ροζ!

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Χμ.. Νομίζω πως η μεγαλύτερη επιτυχία μου ως τώρα είναι το ότι έχω βρει κάποια κομματάκια του εαυτού μου, μικρά μεν αλλά σημαντικά. Και συνεχίζω να ψάχνω.

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
frangelico!Το λατρεύω!

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για το γεγονός ότι με επηρεάζει πολύ η γνώμη των άλλων κι εγώ το αφήνω να γίνεται... Όπως επίσης το ότι δε λέω εύκολα όχι και δεν είναι καθόλου καθόλου καλό αυτό...

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το μίσος, την κακία, την διπροσωπία

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Αγαπημένη... χμ... Η αγαπημένη μου ασχολία είναι να ονειροπολώ. Αλλά το κάνω και όταν γράφω.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο φόβος,η εγκατάλειψη,ο θάνατος.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δε θέλω να πληγώσω τον άλλο...

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Mή δίνεις σε κανέναν την καρδιά σου!Ζήσε για σένα!

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ευτυχισμένη, έχοντας ένα παρελθόν γεμάτο αγάπη και όμορφες αναμνήσεις..

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αλήθεια,για ποιόν θεό μιλάμε;;

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Περίεργη. Γεμάτη αλλαγές.Τα πάντα αλλάζουν...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου