Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2011

Άνθρωποι φεύγουν, άνθρωποι έρχονται...

 Πολλές αλλαγές συμβαίνουν τελευταία και δε μπορώ να πω με σιγουριά αν μου αρέσουν ή όχι. Νιώθω σαν πολλές μικρές αλλαγές να συνέβησαν και αν οδήγησαν σε μια μεγάλη αλλαγή που πρόκειται να συμβεί τώρα. Περιμένει σαν ωρολογιακή βόμβα να σκάσει από στιγμή σε στιγμή.
 Πολλά άτομα έφυγαν από τη ζωή μου. Μόνιμα, παροδικά, συναισθηματικά, καθαρά και μόνο λόγω απόστασης. Ξέρω πως κάποια θα γυρίσουν, κάποια θα θελήσουν να γυρίσουν, κάποια δε θα γυρίσουν ποτέ και κάποια άλλα έχουν γυρίσει ήδη. Όσα γυρίσουν, ξέρω πως θα είναι πάντα δίπλα μου, θα μου λείψουν πολύ, αλλά όταν γυρίσουν, όταν βρεθούμε ξανά θα είναι όπως πάντα: ζεστά, οικεία, όμορφα. Όσα θελήσουν να γυρίσουν, δεν ξέρω αν θα μπορώ πλέον να τα δεχτώ πίσω. Θα εξαρτηθεί από το πώς θα έχουν εξελιχθεί τα πράγματα και από το ποιες θα είναι οι προθέσεις τους. Όσοι δε γυρίσουν ποτέ, θέλω να τους πω να προσέχουν τον εαυτό τους. Μπορεί η χημεία μας να μην ταίριαξε τελικά, αλλά ο κάθε άνθρωπος αξίζει ό,τι το καλύτερο γι αυτόν. Είναι κρίμα να αναλώνονται σε πράγματα που θα τους υποβαθμίζουν. Κάποια στιγμή εξάλλου, θα το καταλάβουν. Οπότε, έχετε γεια! Όσοι, όμως, επέστρεψαν ήδη, να ξέρουν ότι δικαίωσαν την προσμονή μου. Μπορεί να χάσαμε στιγμές μαζί, αλλά ο καιρός από δω και πέρα φτάνει για να επανακτήσουμε το χαμένο χρόνο. 
 Κάθε άνθρωπος που έρχεται στη ζωή σου σου αφήνει και από κάτι. Όταν φεύγει το παίρνει πίσω. Πίσω, όμως, αφήνει κάποια "leftovers". Αυτά είναι στο χέρι σου να αποφασίσεις αν θα τα πετάξεις ή αν θα τα φυλάξεις και θα βγάλεις το θησαυρό τον οποίο κρύβουν μέσα τους. Πράξε σοφά...
 Εγώ έχω σκοπό να κυνηγήσω τα όνειρά μου με σύμμαχο τον εαυτό μου. Στον "πόλεμο" αυτό είμαι εγώ ενάντια στο γνωστό ,πλέον, άγνωστο. Κάθε βοήθεια όμως πολύτιμη. Και πάντα θα εκτιμάται ίσως περισσότερο απ'όσο μπορεί και να πρέπει. 
Ένας συνειδητοποιημένος, που ξέρει καλά τι του γίνεται...


(αφιερωμένο εξαιρετικά)

1 σχόλιο: