Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Καλή σας όρεξη;!

 Γεια σας, γεια σας, γεια σας! Τι κάνουμε; Όλα καλά; Χαίρομαι! Λοιπόν θα σας βγάλω όλες και όλους για φαγητό σήμερα. Όχι όπου κι όπου. Θα πάρουμε το πρώτο αεροπλάνο για Ταϊβάν και θα πάμε στην Ταϊπέι σε ένα εξαιρετικό εστιατόριο που ονομάζεται Modern Toilet. Ναι ναι! Όπως το ακούτε.  Πρόκειται για ένα εστιατόριο το οποίο έχει ως βάση για τη διακόσμισή του τους καμπινέδες. Με λεκάνες αντί για καθίσματα και νιπτήρες αντί τραπεζιών σου ανοίγει την όρεξη για φαγητό. Εγώ το έχω πει και θα το ξαναλέω, ο κόσμος δεν πάει καλά! 
 Μόλις πρωτοείδα εικόνες από το μαγαζί αυτό, μου ήρθαν στο μυαλό τα λόγια της μεγάλης Άντζελας Δημητρίου "Προσέχω τη διατροφή μου. Τρώω είδη υγιεινής!" και σκέφτηκα, να το κατάλληλο φαστφουντάδικο για την ιέρεια του τραγουδιού! Όσο περίεργο και να σας φαίνεται, έχει τα πλεονεκτήματά του.Κομμένες οι δικαιολογίες τύπου "Νότη, δε μπορώ να βγω μαζί σας για φαγητό σήμερα. Με πονάει το στομάχι μου. Νομίζω έχω γαστρεντερίτιδα." Όχι καλή μου. Θα έρθεις και εμείς θα τρώμε. Τώρα, αν σου έρθει να κάνεις τίποτα, σε λεκάνη θα κάθεσαι. Εγώ δεν το θεωρώ ντροπή. Φυσική, ανθρώπινη ανάγκη είναι! Επιπλέον, στην περίπτωση που δε θα σου αρέσει το φαγητό, νιώσε ελεύθερα να φωνάξεις "Σκατά φαγητό σερβίρουν εδώ". Οι υπάλληλοι θα το θεωρήσουν κομπλιμάν και θα σου δώσουν φαγητό και για το σπίτι (Φαντάζομαι τυλιγμένο σε χαρτί τουαλέτας!). Γκαρσόν, πιάνεις ένα πιγκάλ (=βουρτσάκι τουαλέτας) γιατί μας τελείωσαν οι οδοντόβουρτσες;
Quiz: Εξέταση κοπράνων ή
απόλαυση παγωτού
σοκολάτα;
 Ειλικρινά, τώρα, ποίος μπορεί να απολαύσει το φαγητό του σε ένα τέτοιο περιβάλλον και με ένα τέτοιο σερβίρισμα; Και μόνο στη θέα του παγωτού σοκολάτας σερβιρισμένο πάνω σε μια λεκάνη, μου προκαλεί...ανατριχίλα! Και να φανταστώ στον κατάλογο θα το έχουν "Chocolate ice cream a la copran";! Επίσης, όταν θελήσω να πάω τουαλέτα, χρησιμοποιώ το κάθισμα ή υπάρχει ειδικός χώρος για τη χρήση αυτή; Κι αν υπάρχει, να φανταστώ θα είναι κατάλληλα διαμορφωμένος, ώστε να μοιάζει με κουζίνα! Τουλάχιστον ,ελπίζω, το "χοντρό" μου να μη χρειαστεί να το κάνω πάνω σε κεραμικές εστίες, έστω να μην είναι αναμμένες!
 Το τραγικό είναι ότι όχι μόνο μαζεύει κόσμο, αλλά σημειώνει τεράστια επιτυχία.(Είναι τρελοί αυτοί οι Ασιάτες, το έχουμε ξαναπεί αυτό!). Τουλάχιστον, το καλό είναι ότι η φαντασία σε κάποιους ανθρώπους περισσεύει και την αξιοποιεί σε πρωτοτυπίες που όχι μόνο δε βλάπτουν, αλλά, ίσα ίσα, προκαλούν γέλιο.
 Λοιπόν, σας χαιρετώ. Πάω να φτιάξω γεμιστά. Πιθανόν να τα φάω στο μπάνιο μου!



Ένας υπερβολικός, που δεν ξέρει τι του γίνεται...

2 σχόλια: