Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Hμερολόγια Καταστρώματος


Υποτίθεται πως όταν έχεις γενέθλια, κάνεις μια μεγάλη, μεγάλη ευχή, γιατί μόνο εσύ ξέρεις τι θέλεις πραγματικά.


Εύχομαι να μάθω να ξέρω τι θέλω! Όχι τίποτα άλλο αλλά να μη πρήζω  με τις γκρίνιες μου τον Νότη και το Χρυσάνθεμο..Αφού ως γνήσια drama queen,κάθε ξέσπασμα μου έχει μια εσάνς φιλοσοφίας,ειρωνίας ,βλακείας και συνοδεύεται από υπερβολικές υποσχέσεις που θα μείνουν μισές.

Θέατρο του παραλόγου με λίγα λόγια,προσφέρω διασκέδαση και είμαι το παράδειγμα προς αποφυγή..Φυσικά και κάνω την αυτοκριτική μου!
Αναποφάσιστη μέχρι αηδίας και σχεδόν διχασμένη προσωπικότητα!
Παρουσιάζομαι ως ο ορισμός της κουλτούρας αλλά θα πετάξω ένα ρεφρέν από τερζή και θα χορέψω βασιλείου πάνω σε τραπέζι.
Ήρεμη,ξινή και σνομπ στην αρχή,τέρας κοινωνικότητας και χιούμορ μετά.
Θα αγαπήσω κάτι και αυτόματα σε λίγο θα το μισήσω.Και το ανάποδο.
Απάθεια απο έξω,συναισθηματισμός από μέσα.
Αρχίζω κάτι αλλά ποτέ δεν το τελείωνω.
Γκρινιάζω,νευριάζω αλλά μια κουβέντα αρκεί για να γυρίσει πάλι ο κόσμος μου ανάποδα.
Όσο εύκολα ερωτεύομαι,τόσο πιο δύσκολα ξεκολλάω.
Λόγια πολλά,λίγα όμως εκφράζουν ό,τι πραγματικά νιώθω.
Δεν παρεξηγώ,δεν λέω εύκολα όχι εκεί που πρέπει αλλά μπορεί να μου τη βαρέσει και να φύγω ξαφνικά.
Κάνω την ανήξερη ενώ τα ξέρω όλα.Και περιμένω να δώσω το οσκαρ καλύτερου σεναρίου.
Δεν είμαι ευχαριστημένη με τίποτα λιγότερο απ το τέλειο.Αλλά μέχρι να καταλήξω στο τέλειο..
σκάω όχι γάιδαρο,ολόκληρο το κοπάδι!


Να με χαίρεστε λοιπόν αγάπες μου,που θα βρείτε τέτοιο ''διαμάντι'' ξανά..;!
Και να με φέρνετε πίσω στη πραγματικότητα,γιατί ήμουν όπως ήμουν,τώρα εκεί πάνω στη..βλαχοκρατία που λέει και κάποια,θα απογίνω!Τουλάχιστον από δω και στο εξής δεν θα έχω να φοβάμαι το Ηθών..!χαχαχαχαχ!!!  :)





3 σχόλια:

  1. Αφενός ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και από δω Έλληηηηηη!!!
    Αφετέρου έλιωσα με τις ατάκες τύπου "ολόκληρο κοπάδι" "Ηθών" κλπ κλπ!
    Αφετρίτου (:P) Αν δε γκρίνιαζες ούτε το Blog θα είχαμε τώρα ούτε θα είχαμε γελάσει τόσο με τις ατάκες που μας έρχονταν πάνω στον "πόνο" σου! Οπότε hush και happy birthday!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχαχαχαα!!!ευχαριστω κ απο δω!!
    σ αρεσε λοιπον...!!
    ναι,η αληθεια ειναι οτι φτιαξαμε το μπλογκ στην αρχη για να το εχουμε ως ψυχολογο και δες που καταληξαμε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή