Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2011

Πες μας τι πίνεις...(part1)

Τι να σου πω. Δοκίμασέ το και πες μου!

Επειδή και το 12 θα προφερόταν
δεκαδύο...tres banal!

Εγώ να ευχηθώ σε καλή μεριά...

Επειδή ο θείος Μάκης είναι πιο γλυκός
 από τη μανούλα...

Αντικειμενοφιλία; Πόσα ανώμαλα
 googlάρετε επιτέλους;!

Α! Δες αν γράφει τίποτα γι αυτό στην εγγύηση...

Οιδίποδα ζεις, εσύ μας οδηγείς...

Εδώ μπορώ να πω δημόσια ότι έχω την ίδια απορία... 


Ντρέπομαι που το λέω, αλλά έχω
ονειρώξεις με τον pikachu!


Τώρα αν υποθέσω ότι είσαι μια
άσχημη, μες στα σπυριά, με τριχοφυΐα,
πεταχτά αυτιά, 237 κιλά, μοντέλο teratogenesis-X666...

θα φταίω εγώ;! 

Θα αρκεστώ στο...σίχαμα! 

Κι εσένα σε έκανε η μάνα σου
για να μπορώ εγώ να γελάω με την
ηλιθιότητά σου...πολλά μπράβο στη
μανούλα σου, καμάρι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου