Τρίτη, 1 Νοεμβρίου 2011

Είσαι αρρώστια...και...κυριολεκτώ!

Blooperάκια μου! Μου λείψατε γαμώτη. Έχω καιρό να γράψω και ο λόγος είναι ότι είμαι και πάλι άρρωστος. Αλλά αυτήν τη φορά του θανατά...τύπου! Ειλικρινά, πονάω σε μέρη του σώματός μου, που τόσα χρόνια αγνοούσα! Πυρετός, βήχας, πόνος, ζαλάδες είναι λίγα από όσα έχει το μενού για αυτή τη βδομάδα. Επίσης, επειδή ακόμη και το laptop μου μού συμπαραστέκεται, κόλλησε ιό. Έτσι, δυσκολεύομαι στο γράψιμο. Τουλάχιστον μου έχει μείνει το twitter. Κάτι είναι και αυτό! Έτσι, σας ζητώ να με συγχωρήσετε για την ασυνέπεια και πιστεύω να καταλαβαίνετε. Άνθρωποι είστε. Τώρα αν είστε εξωγήινοι, και πάλι ζητώ συγγνώμη. Όπως ο Ε.Τ. go home, έτσι και ο Ν.S. go hospital! Πολλά φιλιά και μόλις γίνω καλά, ετοιμαστείτε για πολλά και ενδιαφέροντα άρθρα!

χχχ

2 σχόλια:

  1. Περαστικά νοτούλη...και εγώ άρρωστος με αμυγδαλίτιδα..του θανατά επίσης :\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ και περαστικά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή