Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

Πρέπει..


Πρέπει να σταματήσω να παίζω την αθώα
Πρέπει να συνειδητοποιήσω τι θέλω πραγματικά 
Πρέπει να συμβιβάζομαι στα δικά μου στανταρτς και όχι των άλλων
Πρέπει να μάθω να λέω όχι και να το εννοώ
Πρέπει να σταματήσω να αναλύω την λεπτομέρεια
Πρέπει να μη βρίζω άλλο σαν νταλικέρης
Πρέπει να φύγω από καταστάσεις που δεν οδηγούν πουθενά
Πρέπει να ξεκολλήσω από σένα
Πρέπει να φτιάξω την ντουλάπα μου
Πρέπει να μη τρώω μετά το γυμναστήριο
Πρέπει να σταματήσω τα ξενύχτια
Πρέπει να φτιάξω ένα πρόγραμμα διαβάσματος
Πρέπει να κλείσω τον λογαριασμό μου στο facebook
Πρέπει να μάθω ολοκλήρωμα
Πρέπει να σταματήσω να έχω τον μαλακομαγνήτη
Πρέπει να μαθαίνω από τα λάθη μου 
Πρέπει να αποκτήσω το θάρρος να πω στα ίσα αυτά που θέλω χωρίς να φοβάμαι για τις συνέπειες
Πρέπει να μην είμαι αναποφάσιστη μέχρι αηδίας
Πρέπει να μην ακούω άλλο ''διάφανα κρίνα'' γιατί θα γίνω καταθλιπτική
Πρέπει να πάρω δίπλωμα οδήγησης
Πρέπει να συνηθίσω την Καρδίτσα
Πρέπει να μη πέφτω θύμα κάθε μαλάκα
Πρέπει να έρεθει το καλοκαίρι *2012*
Πρέπει να σου δείξω τι έχασες ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου