Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

είσαι τόσο τρελήηηηηη!



Θυμάσαι που μου το είχες στείλει να το ακούσω όταν έδινα πανελλαδικές ;;
Και μετά το ακούγαμε σπίτι μου,σπίτι σου,στο δρόμο,παντού...!
Κόλλημα από τα λίγα.
Όπως και όλα τα τραγούδια ΜΑΣ.
Τώρα το έχω συνδυάσει με κόκκινα μάγουλα,ένα φουντωτό κεφάλι και χέρια να πηγαιίνουν πάνω κάτω(τυπμανιστής!!!!χααχαα!))
Έχω καταντήσει γραφική αλλά δεν με νοιάζει να το πω για εκατοστή φορά,
ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΧΑΖΗΗΗΗΗ!!!!!
Εσύ και όλο το πακέτο χαζομάρας μας!
Κι ας ξεχνάω να σε παίρνω τηλέφωνα..!
Το πιστεύεις ή όχι,όταν κοιτάζω το ρολόι,σκέφτομαι τι κάνεις εσύ,κοιμάσαι,είσαι σχολείο ή φροντηστήριο,διαβάζεις,είσαι έξωωω..γκουχ γκουχ! :P
Σαγαπώ άπειραααα.Και θα σου κάνω δώρο για τα Χριστούγεννα ένα εισητήριο με επιστροφή
για Καρδίτσα,με περιορισμένο χρονικό περιθώριο να το χρησιμοποήσεις,
μήπως κι έτσι κατεφέρεις να έρθεις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου