Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2011

Γιατί;

Βαρέθηκα. Βαρέθηκα τς συγγνώμες, το να απομακρύνονται και να έρχονται άνθρωποι, να αλλάζουν απόψεις, να νομίζουν ότι είσαι τόσο βλάκας που δεν καταλαβαίνεις τι έχουν στο μυαλουδάκι τους, την οικονομική κατάσταση στο σπίτι μου, στο σπίτι των φίλων μου, στην Ελλάδα ΜΟΥ. Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας, δεν είμαι περήφανος που μένω στην Ελλάδα του 11'. Σαπίλα εδώ, σαπίλα εκεί, σαπίλα παρά πέρα. Μία περιοχή που προορίζεσαι να γίνεις κλέφτης, ή βιαστής, ή χρήστης ή σκατά. Θες να αναπτυχθείς, να βγεις να διασκεδάσεις, αλλά με οικονομικά 0 δεν πας-πάω-πάμε-πάτε πουθενά. Αρχίζουμε και γινόμαστε αντικοινωνικοί πλήρως, όχι επειδή το θέλουμε, αλλά επειδή αναγκαζόμαστε. Πολύ σκατά ρε αδερφάκι μου. Φίλοι φεύγουν επαρχεία,σε ξεχνάνε, τους ξεχνάς, αλλά ξέρουν και ξέρω ότι αγαπιόμαστε. Φίλοι περνάνε σε άλλες σχολές και αποδεικνύεται ότι δεν ήταν και τόσο φίλοι τελικά. Τυπικά μηνύματα και αν. Νυχτώνει νωρίτερα, μελαγχολείς νωρίτερα. Ξυπνάς 4/7 μέρες 6 και 15 για να πηγαίνεις σε μία σχολή που λογικά η μετέπειτα σταθερή (αν βρεις) δουλειά σου δεν θα έχει καμία σχέση με το αντικείμενο που σπούδασες. Όλοι δουλεύουν για τα clubs πλέον πιστεύοντας ότι θα βγάλουν έτσι χρήματα. Όλα σκατά, σκατά, σκατά.


Γιατί να μην φύγω από τα σκατά λοιπόν;

3 σχόλια: