Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

Hμερολόγια Καταστρώματος


είναι πολλά και τίποτα.
είναι που δεν μπορώ να νιώσω ευχαριστημένη.
είναι που τίποτα δεν μου είναι αρκετό.
είναι που βρίσκω προβλήματα παντού. /μοναδική ιδιότητα/.
είναι που νιώθω κενή.
είναι που δεν μπορώ να δείξω την αγάπη μου.
είναι που ο εγωισμός μου είναι πάνω απ' όλα.
είναι που η ζωή μου είναι ένα "ότι να 'ναι".
είναι που όλα είναι δύσκολα μακρυά από τα οικεία.
είναι που είμαι κολλημένη στο παρελθόν.
είναι που ξέρω πολλά.
είναι που ξέρεις λίγα.
είναι που νόμιζα ότι θα ήταν πιο εύκολο.
είναι που δεν μπορώ να νιώσω ελεύθερη.
είναι που νιώθω να με παρακολουθούν.
είναι που νιώθω να με κατασκοπεύουν.
είναι τα φαντάσματα και οι δαίμονές μου.
είναι πολλά που δεν θα 'πρεπε να είναι.
είναι που είμαι εγώ.
είναι που θα 'θελα να μην είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου