Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Hμερολόγια Καταστρώματος

Θέλω πολλά πράγματα. Θέλω εκείνο και το άλλο.
Θέλω να πάω εκεί και γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος για να με συντροφεύσει εκεί.
Θέλω αγάπη, να αγαπώ και να με αγαπούν γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με αγαπά και να τον αγαπώ.
Θέλω έρωτα, να ερωτευτώ και να με ερωτευτούν, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με ερωτευτεί και να τον ερωτευτώ.
Θέλω να εκτιμώ και να με εκτιμούν, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με εκτιμά και να τον εκτιμώ.
Θέλω να νοιάζομαι και να με νοιάζονται, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με νοιάζεται και να τον νοιάζομαι.
Θέλω εμπιστοσύνη, να επιστεύομαι και να με εμπιστεύονται, γι'αυτό θέλω να βρεθεί κάποιος να με εμπιστεύεται και να τον εμπιστεύομαι 
Θέλω να με αγαπήσουν, να με εκτιμήσουν, να με νοιάζονται, να με ερωτευτούν, να με εμπιστευτούν γι'αυτό που είμαι εσωτερικά και όχι γι'αυτό που είμαι εξωτερικά. Όπως κι εγώ θέλω να αγαπήσω, να εκτιμώ, να νοιάζομαι, να ερωτεύομαι, να εμπιστεύομαι γι'αυτό που είναι ο άλλος εσωτερικά και όχι εξωτερικά.


Θέλω πολλά πράγματα, θέλω εκείνο και το άλλο, σε εκείνο στην προσκείμενη.
Θέλω να τον αγαπήσω, να τον εκτιμώ, να τον νοιαστώ, να τον ερωτευτώ, να τον εμπιστευτώ, επειδή είναι όλα όσα θέλω κι ας φαίνεται αλλιώς εξωτερικά.
Θέλω να με θέλει για το χαρακτήρα, τη συμπεριφορά και την προσωπικότητά μου κι εγώ να το θέλω για τους ίδιους λόγους.
Θέλω να θέλει να χαθούμε μαζί σε έναν κόσμο δικό μας, που έχει όλα τα θέλω μας και να θέλει να το θέλω. Να χαθούμε σε έναν κόσμο φανταστικό, κόσμο ιδανικό για εμάς, με αγάπη για όλα τα θέλω μας. 
Θέλω να μπορώ να κάνω σεξ μαζί του επειδή τον αγαπώ, τον εκτιμώ, τον νοιάζομαι, τον ερωτεύομαι, τον εμπιστεύομαι και να μπορεί να κάνει σεξ μαζί μου για τους ίδιους λόγους..

Δε γυρεύω όλα όσα κάνουν στις μέρες μας, δηλαδή παιχνίδια και υπονοούμενα, άτομα που το παίζουν δύσκολοι και σε προκαλούν, άτομα που σε εμπαίζουν, άτομα που σε θέλουν μόνο για το σεξ. Δε γυρεύω ούτε καυτές αγκαλιές και καυτά φιλιά ούτε υπονοούμενα από τέτοια άτομα.
Γυρεύω όλα όσα θέλω σε ένα ζευγάρι αγνά, φωτεινά, γλυκά, ζεστά και αγαπησιάρικα μάτια που θα μπορούν να μιλάνε  αλλά κι αυτά θα μπορούν να διαβάζουν τα δικά μου μάτια. Γυρεύω όλα όσα θέλω σε αγνές, φωτεινές, γαλήνιες και ερωτεύσιμες ψυχές, που τα αξίζουν όλα όσα θέλω.

Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν τέτοια άτομα ή αν υπάρχουν, είναι σπάνιοι... Γιατί στην πίεση της πόλης, ξεχνάνε να είναι όλα όσα θέλει ο άλλος. Γίνονται όλα όσα θέλουν οι ίδιοι. Γίνονται εγωιστές. Ο ιδανικός κόσμος στη φαντασία των άλλων δεν υπάρχει, ή μήπως υπάρχει τελικά;
Μήπως στο τέλος είμαι εγώ  η εγωίστρια ;

Mήπως ζητάω πολλά;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου