Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

Still living with parents...

 Γεια χαρά νταν Blooperάκια! Τι κάνουμε; Όλα καλά; Εγώ, που λέτε, σήμερα έκανα κάτι που έχω να κάνω πάρα πολύ καιρό. Διάβασα εφημερίδα. Ναι, ναι. Την έκλεψα από το γείτονα. Για να είμαι δίκαιος την είχαν βάλει στο δικό μου γραμματοκιβώτιο, οπότε είναι δικιά μου! Τι εννοείς αυτό είναι παράνομο; Και οι λογαριασμοί της ΔΕΗ που τους παίρνω από το γραμματοκιβώτιό τους είναι παράνομο; Και οι συνδρομές διάφορων περιοδικών; Ε...Τέλος πάντων, μικρό το κακό...
 Α, μιας που το πα: Θέλω να καταγγείλω τα μικρά διαφημιστικά φυλλάδια μέσα στα περιοδικά και της εφημερίδες, τα οποία, όταν ανοίγω να διαβάσω το περιοδικό, γλιστρούν από αυτό και πέφτουν μέσα στον καφέ μου. Κάθε φορά όμως! Τραγικό...
 Τι θα 'λεγα; Α, ναι! Εκεί που διάβαζα, λοιπόν, την εφημερίδα, πέφτει το μάτι μου σε ένα άρθρο σχετικά με τους ενήλικες που μένουν στο σπίτι των γονέων τους. Πάνω από τους μισούς ενήλικες έως 25 χρονών μένουν με τους γονείς τους. Και αυτοί είναι μόνο οι ενήλικες που παραδέχονται ότι μένουν με τους γονείς τους! Θα έπρεπε να συμπεριλάβουν και αυτούς που λένε ότι πάνε σπίτι των γονιών τους μόνο για τα "άπλυτα". Πόσα μπλουζάκια έχεις δηλαδή; Το πλύσιμο των ρούχων, αγαπητέ, δεν κρατάει 5 χρόνια! Και λόγω της άθλιας οικονομικής κατάστασης, αυτός ο αριθμός όλο και αυξάνεται. 
Βέβαια, όταν δε μένεις με τους γονείς, να τι
συμβαίνει στο δωμάτιό σου...
 Παλαιότερα, οι γονείς είχαν στο πατρικό το "άδειο" δωμάτιο του παιδιού, τώρα έχουν το  "τι-στο-καλό-κάνεις-ακόμη-εδώ-είχα-σκοπό-να-κάνω-το-υπνοδωμάτιό-σου-κελάρι-για-τα-κρασιά" δωμάτιο! Δε είναι καθόλου εύκολο να μένεις με τους γονείς σου, ειδικά όταν έρχεται στην επιφάνεια το θέμα του dating. Η συνήθης ατάκα πλέον έχει γίνει "Σπίτι των γονιών σου ή των δικών μου". Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι και σκέφτηκα να σας δώσω μερικές συμβουλές.
Συμβουλή 1: Ξεκουμπίσου από κει. Αμέσως! Δεν πρέπει να μένεις με τους γονείς σου!
Συμβουλή 2: Ξεκουμπίσου από κει!!! Δεν άκουσες τη συμβουλή 1;
Αλλά αν αυτή είναι η κατάστασή σου και πραγματικά έχεις κολλήσει εκεί, ορίστε η
Συμβουλή 3: Τουλάχιστον, βεβαιώσου ότι η συγκατοίκηση με τους γονείς σου είναι μόνο προσωρινή. Όταν είναι η κατάλληλη στιγμή...πέταξέ τους έξω! Έστω σε ένα γηροκομείο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου