Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2011


στιγμές βαρεμάρας..

Αν ήμουν μήνας θα ήμουν: Αύγουστος

Αν ήμουν ημέρα την εβδομάδας θα ήμουν: Παρασκευή

Αν ήμουν ώρα της ημέρας θα ήμουν: Η ώρα λίγο πριν ξημερώσει. Η πιο σκοτεινή ώρα.

Αν ήμουν θαλάσσιο ζώο θα ήμουν: δελφίνι

Αν ήμουν οδηγία , θα ήμουν: Πιο δυνατά!

Αν ήμουν μια αμαρτία θα ήμουν: μοιχεία

Αν ήμουν ιστορικό πρόσωπο θα ήμουν:ο John Lennon πριν γνωρίσει τη Yoko Ono

Αν ήμουν πλανήτης θα ήμουν: η Αφροδίτη

Αν ήμουν υγρό, θα ήμουν: Malibu ανανάς

Αν ήμουν λίθος θα ήμουν: τοπάζι

Αν ήμουν δέντρο, θα ήμουν: κυπαρρίσι

Αν ήμουν πουλί, θα ήμουν: γλάρος

Αν ήμουν φυτό, θα ήμουν: τουλίπα

Αν ήμουν καιρός, θα ήμουν: ήλιος με ''δόντια'' :P

Αν ήμουν μυθικό πλάσμα, θα ήμουν: γοργόνα

Αν ήμουν μουσικό όργανο, θα ήμουν: κιθάρα

Αν ήμουν ζώο θα ήμουν: γάτα

Αν ήμουν χρώμα θα ήμουν: Ώχρα

Αν ήμουν συναίσθημα, θα ήμουν: αγάπης

Αν ήμουν λαχανικό, θα ήμουν: ίου,δεν μου αρέσουν τα λαχανικά!

Αν ήμουν ήχος, θα ήμουν: γέλιο

Αν ήμουν στοιχείο, θα ήμουν: Η20

Αν ήμουν τραγούδι, θα ήμουν: Love Song by the Cure

Αν ήμουν τρόφιμο θα ήμουν: σοκολάτα

Αν ήμουν τόπος, θα ήμουν: αμμουδιά

Αν ήμουν γεύση θα ήμουν: Καρύδα

Αν ήμουν άρωμα, θα ήμουν: η κολώνια σου

Αν ήμουν θρησκεία, θα ήμουν: Παγανιστική

Αν ήμουν σημείο του σώματος, θα ήμουν: λαιμός

Αν ήμουν έκφραση προσώπου, θα ήμουν: Νύστα

Αν ήμουν μάθημα στο σχολείο, θα ήμουν: Χημεία

Αν ήμουν χαρακτήρας θα ήμουν: Jessica Rabbit (:p)

Αν ήμουν σχήμα, θα ήμουν: Ρόμβος

Αν ήμουν αριθμός, θα ήμουν: Το 8

Αν ήμουν κόσμημα, θα ήμουν: Σκουλαρίκι

Αν ήμουν έπιπλο θα ήμουν: Κουνιστή πολυθρόνα

Αν ήμουν αυτοκίνητο θα ήμουν: Κατσαριδάκι

Αν ήμουν ρούχο, θα ήμουν: Μαντίλι για το λαιμό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου