Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Ημερολόγια Καταστρώματος


Back again!

Μετά από αρκετό καιρό, επανέρχομαι!
Αν έπρεπε να εξηγήσω κάπως την απουσία μου, νομίζω θα κατηγορούσα πρώτα απ ' όλα την έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Πραγματικά, είμαι τόσο πνιγμένη, που δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα! Το πρωί ξυπνάω καθυστερημένα και πίνω τον πρώτο καφέ μέσα στην αίθουσα (κρυφά:P), μετά πολλές πολλές υποχρεώσεις,εργασίες,κι άλλοι καφέδες,γυμναστήριο,συναντήσεις και τελικά καταλήγω να γυρίζω σπίτι στις 11 το βράδυ, να κάνω μπάνιο,να χαζεύω στο διαδίκτυο και να πέφτω για ύπνο!
Η έξοδός μου είναι οι εκείνα τα σαββατόβραδα, που μαζευόμαστε χαλαρά σε ένα σπίτι, με ταινία, μπύρες, πίτσες ή κάτι τέτοιο. (Άντε και τίποτα ρακόμελα καμιά καθημερινή!)
Τα οποία βράδια, παρεμπιπτόντως, τα λατρεύω!
Και τελικά ξέρεις τι; Μ' αρέσει όλο αυτό. Γιατί κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Γιατί έχω φτιάξει ένα τόσο γεμάτο πρόγραμμα που με γεμίζει και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Γιατί με τη σχολή είμαι  ενθουσιασμένη, οπότε και είκοσι τέσσερις ώρες να με κλείσεις σε ένα εργαστήριο, δεν θα παραπονεθώ (αρκεί να μην είναι φυσικής),γιατί είμαι όλη μέρα σε ένα ποδήλατο,γιατί γνωρίζω νέα άτομα,γιατί απέκτησα μια νέα κολλητή, γιατί έχω τα μαθήματα oriental να εκτονώνομαι,γιατί βγάινω και δεν με νοιάζει τι ώρα θα γυρίσω,γιατί έμαθα να αξιοποιώ και να διαχειρίζομαι την ανεξαρτησία μου,γιατί δεν μου λείπει πια η Αθήνα,γιατί τελικά Η ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου