Παρασκευή, 16 Δεκεμβρίου 2011

Προκαταλήψεις και πώς λειτουργούν στην καθημερινότητα μας.


.

Καλησπέρα Blooperάκια μου.Εύχομαι να είστε καλά. Και αν δεν είστε εύχομαι να γίνετε γιατί κοντοζυγώνουν και γιορτές και είναι αμαρτία από τον Θεό, να υπάρχει αρνητική ενέργεια τέτοιες μέρες. Τέλος πάντων, καιρό έχω να γράψω και δεν θα πω ψέματα. Όρεξη δεν υπήρχε, φαντασία δεν υπήρχε, θέμα σχολιασμού δεν υπήρχε. Ε ΝΑΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ  ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ! Και μου ήρθε ένα μεγάλο θέμα. Προκατάληψη και φαντασία. Προκατάληψη ξέρεις πώς την εννοώ. Αλλά φαντασία πώς; “ Τι λέει ο βλάκας ρε; Για σοκολατίνες θα μας μιλήσεις;”, λογικά θα σκέφτεστε. Αλλά όχι. Με τον όρο φαντασία εννοώ την εικόνα που έχεις για κάποιον όταν έχεις να τον δεις πολύ καιρό. Αυτή η εικόνα είναι πολύ περίεργη. Γιατί είτε θα θυμάσαι όλα τα θετικά είτε όλα τα αρνητικά του. Κακό αυτό; Εννοείται. Γιατί ιδαιτέρως στις σχέσεις κρατάς αρχικά αρνητική εικόνα και μετά αρχίζει και γλυκαίνει, και όλοι θέλουν να γυρνούν στις προηγούμενες σχέσεις . Αρχικά είσαι κάπως έτσι “Τον μαλάκα τον Αντώνη που μου έκανε αυτή την μαλακία με την Δήμητρα. Άκου εκεί να της στέλνει μηνύματα και να απαντάει το τσόκαρο” και μετά από 1 εβδομάδα-2 μήνες είσαι “Αχ, με τον Αντώνη μου είχαμε έρθει εδώ και είχαμε πιει κρασί από την Κεφαλλονιά και μετά ήπιαμε κρητική ρακί. Αχ, ωραίες εποχές. Μου λείπει.” ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΑ ΑΥΤΟΣ ΣΤΡΑΒΟΚΑΥΛΩΝΕ ΜΕ ΑΛΛΕΣ. ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΠΙΑ. Τα ανθρώπινα συναισθήματα είναι ένα πολύ σύνθετο και συγχρόνως περίεργο πράγμα. Εμένα προσωπικά μπορεί να πιαστώ από μία λέξη και να μην μιλιέμαι για μέρες και αυτή η λέξη μπορεί να ήταν ένα φιλικό “ Ἀντε χέσου ρε”. Αλλά εμένα αυτό το φιλικό, με πειράζει. Δεν λέω ότι είναι σωστό αλλά δεν λέω και το αντίθετο. Αλλά αυτό είναι μικρή σχετικά  «βλάβη» στον ψυχικό μας κόσμο. Τι γίνεται όταν σε βρίζει κάποιος που δεν σε ξέρει; Ή σε ξέρει λίγο. Να βρίσω άτομο σχετικά αδύνατο, αλλά έχει τύχει να με βρίσουν χοντρά και σαν μαλάκας να μην αντιδρώ, και απλώς να λέω “ Να’σαι καλά.”. Να είμαι ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ. Αλλά αυτές τις στιγμές μαλακίας δεν μετανιώνεις; Όχι. Αυτές τις στιγμές μαλακίας  βλέπεις και λες ότι ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ. Κάθεσαι μπροστά σε έναν καθρέφτη και το λες. Γιατί στην τελική έτσι είναι. Αυτό είναι για εμένα η φαντασία...

Προκατάληψη. Πόσο άσχημο πράγμα. Επειδή πιστεύω ότι η Αθήνα είναι ένα τεράστιο κακό χωριό πιστεύω ότι έχει φουσκώσει απίστευτα αυτή η ΠΟΥΤΑΝΑ λέξη (χώσε Οικονομόόό).Ας πω ένα απλό παράδειγμα. Σου λέω ότι ο Στεφ έχει μεγάλη μύτη. Δεν θα πας να το παρατηρήσεις την επόμενη φορά; Άμα σου πω ότι ο Νότης έχει μαλλί σαν τον Γκάνο, δεν θα το ψάξεις; Άμα σου πω ότι τα μαλλιά της Έλλης φτάχνουν μέχρι τον κώλο της δεν θα κοιτάξεις άμα ισχύει; Και πλειοψηφικά θα πεις, “ Ε ναι ρε, τώρα το είδα και έχεις ψιλοδίκιο”. ΟΧΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟΟΟ. Να κάτσεις να τα παρατηρήσεις μόνος σου. Άμα δεν στα έλεγα παίζει να μην τα έβλεπες ποτέ.! Και αδιαφορώ πλήρως για κάτι τέτοια ασήμαντα, αλλά άμα αρχίσω να σου λέω ότι έχει άσχημο χαρακτήρα δεν θα επηρεαστείς έστω και λίγο. Την γλώσσα μας την χρησιμοποιούμε για να φασωνόμαστε. Και μερικοί την χρησιμοποιείτε για να γλείφετε κώλους και χέστρες. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. Γιατί όταν επηρεάζεις κάποιον αρνητικά για το πρόσωπό μου μας στερείς την ευκαιρία να πιάσουμε φιλία, κολλητιλίκι ή στην τελική να περπατάμε χέρι χέρι. ΜΑΛΑΚΑ-Ω.  ( .|. ). Του στερείς τον ορθή σκέψη, γιατι του λες “ Ο Γιώργος δεν πλένει τον κώλο του και την προηγούμενη φορά που ήρθε σπίτι μου δεν πάτησε καζανάκι” , και είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν θα με καλέσει ποτέ σπίτι του ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕΣ. Εγώ όποτε λέω κάτι στον άλλον για τρίτον προσπαθώ να μην το επηρεάζω ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Τον αφήνω να κρίνει αυτός την σόι πάστας είσαι. Σεράνο ή Le notre (Για τους Παγκρατιώτες) . Είδατε; Μόλις σας έβαλα στο μυαλό ότι το ένα είναι κορυφαίο και το άλλο σκατά. Αλλά δεν θα σας πω ποιο είναι το σκατά, γιατί αυτό πρέπει.

Κούρασα και κουράστηκα. Εύχομαι αυτό που γράφω να τα κάνω κιόλας γιατί αυτό προσπαθώ. Α, και να δεις δεύτερη ευκαιρία σε κάποιον όποτε είσαι σίγουρος ότι την αξίζει, γιατί άμα δεν την αξίζει ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ.
Σας αγαπώ άπειρα, εύχομαι καλές γιορτές, καλή καρδιά (χώσε Οικονομόό), και ευτυχία (Δεν λέω υγεία, γιατί για να είσαι ευτυχισμένος πρέπει να είσαι υγιής).

Υ.Γ Ζητώ συγγνώμη στα +blooperάκια για τα παραδείγματα.

5 σχόλια: