Τετάρτη, 28 Δεκεμβρίου 2011

Ημερολόγια Καταστρώματος

Αν κατάλαβα ένα πράγμα την τελευταία εβδομάδα είναι ότι δεν έχει σημασία τι κάνεις, αλλά τι διάθεση έχεις όταν το κάνεις. Θα ορκιζόμουν πως όσες φορές σκέφτηκα θετικά για κάτι, εκείνο κύλησε τόσο θετικά που με εξέπληξε. Και όσο σκεφτόμουν αρνητικά, λες και ακολουθούσε τις αρνητικές μου σκέψεις, έφερνε ένα αρνητικό αποτέλεσμα. Τα πάντα γύρω μας έχουν τόση δύναμη, όση το ανθρώπινο μυαλό δεν μπορεί να συλλάβει. Έτσι και με τη σκέψη. Μπορεί να κινήσει έναν ολόκληρο κόσμο.


Μέτρησα, λοιπόν, πολλές όμορφες στιγμές αυτόν τον καιρό.
Μέτρησα (αμέτρητες) αγκαλιές, ακόμα και σε αγνώστους.
Μέτρησα (αμέτρητους) χτύπους καρδιάς, ακόμα κι αν δεν πρόκειται για τη δική μου.
Μέτρησα έξι ώρες (ενός πολυπόθητου) ταξιδιού.
Μέτρησα (αμέτρητα) βήματα που χάρισα σε (αμέτρητες) βόλτες.
Μέτρησα έναν αποχαιρετισμό που ισούται με δέκα.
Μέτρησα ένα υπέροχο νέο και ένα δυσάρεστο, ακριβώς την ίδια στιγμη.
Μέτρησα πολλά δευτερόλεπτα μέχρι να αντιδράσω στα παραπάνω.
Μέτρησα ένα χεράκι που προσπαθούσε να κλείσει μέσα σε αυτό το δικό μου.
Μέτρησα μια (πολύ) πρωινή βόλτα αν και είχα (υπερβολική) έλλειψη ύπνου.
Μέτρησα (αμέτρητες) στιγμές που ήμουν (τελείως) αλλού ακόμα και αν περνούσα (τελείως) υπέροχα.
Μέτρησα υπέροχα τραγούδια που ακούω ασταμάτητα.
Μέτρησα ένα ανυπέρβλητο άρωμα που αγάπησα από το πρώτο δευτερόλεπτο που ήρθα σε επαφή μαζί του.
Μέτρησα (αμέτρητες) στιγμές που ήθελα να αφεθώ πλήρως ελεύθερη και να μη με νοιάζει τίποτα γύρω μου -τελικά μου έχει απομείνει λίγη λογική!-.


Αυτή τη στιγμή μετράω πολλά σοκολατάκια,δώρα καιι βιβλία γύρω μου!


Όμως δεν αποχωρώ χωρίς να αναφέρω πόσο υπέροχη είναι η ζωή..
Ναι, η ζωή είναι ένα θαύμα. Κάθε μικρή και μεγάλη αναπνοή είναι ένα θαύμα, κάθε ανοιγόκλειμα των βλεφάρων, κάθε δευτερόλεπτο είναι μοναδικό και ανεπανάληπτο.
Νιώστε το, και, για μια στιγμή έστω, αφεθείτε στο μεγαλείο του κόσμου που σας περιβάλλει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου