Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Mυστικά...τέλος!


 Καλώς τα τα Blooperάκια μου! Πόσο χαίρομαι που είστε εδώ! Τι κάνετε, πώς είστε; Λοιπόν, αν είναι ένα πράγμα το οποίο ξέρετε πολύ καλά για μένα είναι ότι αγαπώ να ενημερώνομαι διαβάζοντας επιστημονικά άρθρα. Κυρίως, επειδή είμαι πολύ έξυπνος, αλλά επίσης, επειδή είναι πολύ πιο εύκολο από το να ενημερώνομαι από τις ειδήσεις του Mega! 


 Σήμερα διάβαζα μια έρευνα, που δημοσιεύτηκε αρκετά πρόσφατα, και (ακούστε αυτό!) έλεγε ότι οι γυναίκες μπορούν να κρατήσουν ένα μυστικό κατά μέσον όρο για 32 λεπτά! Πόσο τραγικό;! 32 λεπτά;! Αυτό δεν είναι καν σοβαρό χρονικό διάστημα. Κάποιες μέρες μου παίρνει τόσο μόνο για να βάλω το παντελόνι μου.
 Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω πώς στο καλό διεξήγαγαν αυτήν την έρευνα. Λες να έβαλαν μια γυναίκα σε ένα μικρό δωμάτιο με μια λάμπα πάνω της, να της ψιθύρισαν διάφορα μυστικά στο αυτί και μετά περίμεναν κοιτώντας το ρολόι τους βλέποντάς την να ιδρώνει, να κοκκινίζει και μετά από 32 λεπτά δεν αντέχει και φωνάζει: "Τα βυζιά της Έλλης είναι ψεύτικα! Έχει βάλει σιλικόνη!" (Μην της το πείτε, αλλά κάτι τέτοιο έχει πάρει το αυτί μου. Τώρα, δεν ξέρω αν αληθεύει πλήρως...)
 Νομίζω πως αυτός είναι ο λόγος που οι γυναίκες δεν παίζουν ράγκμπυ. Φαντάζομαι πως στα μισά του αγώνα, θα πήγαινε κάποια και θα έλεγε στην αντίπαλό της: "Ξέρεις, στο 2ο ημίχρονο θα προσπαθήσουμε να σας επιτεθούμε από δεξιά, για να κάνουμε αντιπερισπασμό. Α, και αυτό το παντελόνι όντως κάνει τον κώλο σου να δείχνει τεράστιος!"
 Πραγματικά, ποιος μπορεί να δώσει ένα μυστικό μετά από 32 λεπτά; Είναι λιγότερο ακόμη κι από ένα επεισόδιο Patty, η πιο όμορφη ιστορία! Δηλαδή έλεος! (:-P) Αν εσύ, αγαπημένε αναγνώστη, ξεστομίζεις τόσο γρήγορα τα μυστικά των άλλων, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είσαι για φαγητό με το άτομο που σου είπε πριν από λίγο το μυστικό. Εκεί που τρώτε ξαφνικά:
-"Το έμαθες; Ο Νότης απατά τη γυναίκα του με τη γραμματέα που έχει στο γραφείο!"
-"Ναι, εγώ σου το είπα αυτό. Και παρεμπιπτόντως, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΟΤΗΣ!!!"
 Βέβαια, εδώ που τα λέμε, δεν είναι και τόσο εύκολο το να κρατάς κάποια μυστικά. Εκτός, βέβαια, από τους εξομολογητές, οι οποίοι απαγορεύεται να μιλήσουν, οπότε είναι εύκολο. Πάντως, νομίζω πως το πιο σημαντικό είναι να προσπαθείς να μην μαρτυρείς τα μυστικά των άλλων. Για παράδειγμα, χρόνια ξέρω πως ο Σάμος, δεν είναι από την Ελλάδα, αλλά από τη Γκάνα της Αφρικής, και μου ζήτησε να μην το πω σε κανέναν, και γι αυτό δεν το λέω. Παραδειγματιστείτε ,λοιπόν, από μένα!

2 σχόλια: