Πέμπτη, 19 Ιανουαρίου 2012

Aς βοηθήσουμε κι εμείς...

 Με την οικονομική κρίση να έχει στρογγυλοκάτσει για τα καλά στα σπίτια μας, όλοι μας αντιμετωπίζουμε, είτε μεγάλες, είτε μικρότερες δυσκολίες. Παρ' όλα αυτά, πάντα μπορούμε να προσφέρουμε βοήθεια στο συνάνθρωπο, έστω και από αυτά τα ελάχιστα που μας περισσεύουν. Γι αυτό αγαπημένο Blloperάκι, απευθύνομαι και σε εσένα. Το ΠΙΚΠΑ Πεντέλης χρήζει άμεσης ανάγκης από ρούχα, κουβέρτες, παιχνίδια, αλλά και διάφορα είδη πρώτης ανάγκης για παιδιά 4 μηνών έως 12 χρόνων.
 Εγώ λέω να δείξουμε ότι ακόμη και σε τέτοιες περιόδους, η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη δε χάνονται από την ανθρώπινη φύση και ας συνδράμουμε όπως μπορούμε.
 Σας δίνω το link του αρχικού άρθρου, από την κ. Ειρήνη Νικολοπούλου, για να δείτε τι είδους πράγματα χρειάζεται το ίδρυμα. http://www.enikolopoulou.gr/gr/blog/itsnews1/pikpa-pentelis.asp

Όποια-ος ενδιαφέρεται να βοηθήσει, ας επικοινωνήσει με τα αναγραφόμενα τηλέφωνα στο άρθρο που σας παραπέμπω με το Link, ή ας επικοινωνήσει μαζί μου, για να οργανώσουμε κάτι όλοι μαζί.
Στείλτε μου mail στο sak.notis@gmail.com ή inbox στο προφίλ μου στο facebook 
https://www.facebook.com/notis.sakoulas


2 σχόλια:

  1. Όλα τα παπούτσια μου είναι άνω του 45.. :(
    Ωραία κίνηση Νότη. Πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να καταφέρουμε κάτι Γιώργο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή