Κυριακή, 22 Ιανουαρίου 2012

Έλα, περαστικά μας!

 Αγαπητά Blooperάκια, κάθε φορά που γράφω, θέλω να μοιράζομαι τα πάντα με εσάς. Αυτή τη φορά υπάρχει ένα πράγμα το οποίο δε θα ήθελα να μοιραστώ: Το κρυολόγημά μου! Στην αρχή νόμιζα ότι είχα κάποια αλλεργία, μέχρι που ξύπνησα χθες το πρωί, πονούσε ο λαιμός μου και δε σταματούσα να φταρνίζομαι. Φυσικά το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να το κοιτάξω στο ίντερνετ. Ξέρω, ξέρω, σε προηγούμενο άρθρο, άλλα έχω πει, αλλάααα...!
 Δε θέλω να παίρνω φάρμακα για το παραμικρό, έτσι έκανα ό,τι μπορούσα. Μέχρι και η γιαγιά μου μού έβρασε ευκάλυπτο και το άφησε πάνω στο μάτι. Έβαλα ένα ποτήρι να πιω, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι έπρεπε να κάνω εισπνοές με αυτό...Μετά μάσησα τζίντζερ, έφαγα σάλτσα τσίλι, έφαγα πορτοκάλια και τίποτα δεν έπιασε. Έτσι, τα άφησα όλα αυτά πίσω στο ράφι και έφυγα
 από το σούπερ-μάρκετ!
 Γιατί δεν υπάρχει μια αποτελεσματική θεραπεία για να καταπολεμήσει το απλό κρυολόγημα; Είμαστε στο 2012 άνθρωποι, τι συμβαίνει;! Προφανώς οι επιστήμονες είναι απασχολημένοι με το πως θα βάλουν σε μία κουβέρτα μανίκια ή πώς θα φτιάξουν το νέο εσώρουχο που θα σηκώνει τον κώλο στα ουράνια! Anyways...
 Πάντως, δεν έχω παράπονο. Όλοι έχουν από μια θεραπεία πρόχειρη να σου δώσουν τσακ-μπαμ. Μου είπανε να πιω ζεστό τσάι ή κρύο χυμό. Ένας φίλος μου (δε θα πω ποιος) μου είπε ότι μπορεί να μου κάνει καλό αν ρίξω βόντκα στα αυτιά μου. Προφανώς, ξεχνάει ότι αυτό το έκανε πέρσυ στο πάρτυ γενεθλίων του, όταν είχε γίνει ντίρλα και φώναζε "Φουλάρω το αμάξι, φουλάρω το αμάξι!" και μετά έβαλε όλους τους καλεσμένους να τον φωνάζουν "Καυτή Ρωσίδα".
 Μια άλλη φίλη μου μού είπε ότι δεν έχει κρυολογήσει ποτέ, επειδή πίνει χυμό λεμόνι με σκόρδο. Το πίνει κάθε πρωί και είναι υγιέστατη και μπακούρι! (Και μετά απορείς γιατί, μάνα μου! χοχο).  
 Ε, τελικά αποφάσισα να πάρω φάρμακα. Το τραγικό είναι ότι, ενώ θέλω ένα απλό φάρμακο για το φτάρνισμα και για την καταρροή, αυτό κάνει για 100 πράγματα. "Ενδείκνυται για κρυολόγημα, πυρετό, πονόλαιμο, πόνους εμμηνόρροιας, προστάτη, γάγκρενα  και σύφιλη". Πάντα, όμως, όλα τα φάρμακα έχουν τις ίδιες παρενέργειες: σε κάνουν υπναρά, γκρινιάρη και χαμένο στο διάστημα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου