Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2012

SPAM και Άγιος ο Θεός!

 Αγαπητό Blooperάκι, τι κάνεις, πώς μου είσαι; Εγώ σου είμαι ψιλοάρρωστος. Γενικότερα αυτήν την περίοδο ψιλοχάλια να το πω, άστα να πάνε να το πω...σκατά θα το πω (σόρρυ αν τρως, αλλά αυτό το Blog δεν είναι να το διαβάζεις την ώρα που σαβουριάζεις, έπρεπε να το ξέρεις!). Δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα, είμαι σε μία κατάσταση μίρλας, γκρίνιας και γρουσουζιάς. Και το χειρότερο, δε μπορώ να καταλάβω γιατί...
ΛΑΘΟΣ. Ξέρω γιατί.

 Θυμάστε κάτι αλυσίδες με spamομηνύματα του τύπου "Στειλ' το σε άλλους 10 φίλους σου, αλλιώς θα συμβεί αυτό κι αυτό κι αυτό";! Λοιπόν, νομίζω αυτό φταίει! Είμαι σίγουρος ότι η κατάρα της επιστολής του Αγίου Νεκταρίου, τα μάγια της μάγισσας από το Έσσεξ, τα δαιμόνια της Πενσιλβανίας και το μάτι της θείας Ευτέρπης από τ' Άγραφα με έχουν στοιχειώσει επειδή δεν τα έκανα προώθηση σε άλλους. Βλέπεις είπα να το παίξω ανώτερος, ότι δεν πιστεύω σε τέτοια πράγματα και ότι δε θέλω να spamάρω τους άλλους. ΝΑΑΑΑ βλάκα! Τώρα τα λούζεσαι! Έπρεπε να σας είχα γεμίσει e-mails με ινδικές παροιμίες, παιδάκια με καθε είδους αρρώστια και φυσικά τα ανυπέρβλητα ψυχολογικά τεστ! Αχ, ωραίες εποχές!

 Σκέφτομαι να αρχίσω από τώρα, αλλά σύμφωνα με πρόχειρους υπολογισμούς, πρέπει να στείλω 232 e-mails σε 2.334.565 άτομα. Κομματάκι δύσκολο το κόβω. Έτσι λοιπόν, λέω να πάρω το αίμα μου πίσω με άλλον τρόπο:


Αυτό το παιδάκι κακοποιήθηκε βάναυσα από την προγιαγιά του και τον 23χρονο εραστή της. Βάλτε ένα τέλος στην παιδική βία προωθώντας τη φωτογραφία. Το παιδάκι έβγαλε φωτογραφία η θεία του. Στο φωτογραφείο, όπου εμφάνισαν και τη φωτό, πήραν δώρο και μία μεγαλύτερων διαστάσεων, για να τη βάλουν αναμνηστική πάνω από το τζάκι, στο σαλόνι. Stop violence against children!

Αν δεν το στείλετε σε άλλους 100 μέχρι αύριο στις 12.20, θα σας
πάρει ο Γαβαλάς μαζί στη φυλακή, ως συγκρατούμενο!


(Ναι, εγώ είμαι το κακοποιημένο μανάρι! χαχα!)

6 σχόλια:

  1. Πόση τρέλα κουβαλάς αγόρι μου, πόση!!!
    ΤΕ-ΛΕΙ-Ο το άρθρο για άλλη μία φορά!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα! Ε, πολύ, μπορώ να πω!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Με τιμά. :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε πόνο ψυχής σου λέω πως αδυνατώ να σε νιώσω.Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστος ο τρόπος που σκέφτεσαι!Λες να είναι η παράνοια που σου έλεγα;Να πω κι εγώ τα δικά μου;Παράκληση:ΑΝΕΒΑΣΕ ΠΟΙΗΣΗΗΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hehehe! Sure it is! Αμέ, στείλε μου ό,τι θες και θα τα δημοσιεύσω "Στο πάνω πάνω ράφι" που έχω και καιρό να αναρτήσω! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Δημουλά,Στρέζου,Πεσσόα,Νερούδα!Μετά βάλε ό,τι θες!Ελύτη,Ρίτσο,Σεφέρη,Καβάφη,Λειβαδίτη,Mπράουνιγκ,Αναγνωστάκη,Εμπειρίκο κουλουπου,κουλουπου.Έχω ποοοολλούς στο μυαλό μου,αλλά θα δεις πως περιορίζεται "λίγο" το είδος απ'αυτούς που ανέφερα.Αγαπώ ισπανική ερωτική ποίηση και...ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ-->υπάρχουν ορισμένοι που γράφουν τρομερά αν ψάξεις καλά σε φόρουμΣΣΣ κ τέτοια.Ξεσκόνισέ τα μανάρι!!!Καλή δουλειά κ το εκτιμώ! <3

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστώ ομορφιά μου! I won't let you down!

    ΑπάντησηΔιαγραφή