Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Τρίτη ηλικία VS Νότης!


Αγαπητό blooperάκι, σου έχω φρεσκότατο σκηνικό από τα H&M σήμερα στην Ομόνοια. Περιμένοντας για να μπω στο δοκιμαστήριο , συζητούσα με το μανάριπάυλακολλητήπαύλαμπαζολί την Αφροδίτη, κατα πόσο το γκρι σακάκι που κρατούσα πάει με ένα κόκκινο παντελόνι που έχω αγοράσει πρόσφατα. Κοιτώντας αριστερά, βρήκα ένα παρόμοιο κόκκινο παντελόνι και είπα να το πάρω μαζί στο δοκιμαστήριο, να δούμε αν όντως πάει. Τι το ήθελα;! Με βλέπει μια γιαγιά και η συνέχεια, επί τις οθόνες σας...

(τη στιγμή που λέει η Άφρο ότι δεν της αρέσει το παντελόνι με το συγκεκριμένο σακάκι, πετάγεται η γιαγιά)

-Άκου την κοπέλα. Καλά σου λέει! Είσαι νέος και θες να κάνεις αντιθέσεις, αλλά το παντελόνι δεν είναι ωραίο με το σακάκι!

-Ευχαριστώ πολύ, αλλά θέλω πρώτα να το δοκιμάσω και αν δε μου αρέσει θα βρω άλλο.
-Μα κι εσύ, παιδί μου, κόκκινο παντελόνι θες να πάρεις;!!!
-Α, όχι...ήδη έχω αγοράσει ένα. Απλώς κοιτάω αν πάει με το σακάκι αυτό!
-Ιιιι! Έχεις αγοράσει κόκκινο παντελόνι! Και δε ντρέπεσαι που το λες;;;
-Εμ, όχι! Ίσα ίσα, το έχω καμάρι τόσο ωραίο παντελόνι!
-Και η μάνα σου, δεν έπαθε εγκεφαλικό;
-Όχι...μαζί το πήραμε! Αυτή το διάλεξε για την ακρίβεια! Και ο πατέρας μου που το είδε, τα καλύτερα είπε!
-...
-Και πάλι, σας ευχαριστώ για τις συμβουλές σας. Να είστε καλά... 

Αυτό που έχω καταλάβει πια είναι ότι πολλοί άνθρωποι θα σε κρίνουν. Και θα σε κρίνουν άσχημα (δεν εννοώ το παραπάνω). Ανεξάρτητα από το αν θα αντέξεις την κριτική τους ή όχι, ένα είναι το σίγουρο. Όσοι σε αγαπάνε αληθινά, όσοι νοιάζονται για σένα, απλώς θα είναι χαρούμενοι με ό,τι κάνει εσένα χαρούμενο. Και αυτό μετράει!


Ένας υπερβολικός που δεν ξέρει τι του γίνεται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου