Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012

Το άλλο πρόσωπο της Adele στα Brit Awards...

...διάβασα σε ένα βρετανικό blog. Mάλιστα...Για να δούμε λοιπόν τι στο καλό έγινε...
Που λες, αγαπητό Blooperάκι, τις προάλλες διοργανώθηκαν τα Brit Awards για τη χρονιά που μας πέρασε. Ύστερα από την τεράστια επιτυχία της Adele στα Grammy's, φυσικό ήταν να κερδίσει βραβεία και στην εν λόγω βραδιά. Bέβαια, τι να φτουρίσουν όπως λέει και η γιαγιά, τα Brit μπροστά στα Grammy's, αλλά τέλος πάντων. Αυτό όπως που είχε ενδιαφέρον είναι η στιγμή που η Adelάρα (κατά την ελληνική προσφώνησή της!) ευχαριστούσε τους θαυμαστές της για το βραβείο που της χάρισαν. Η συνέχεια στις οθόνες σας...


Οk, θα μου πείτε, live στην τηλεόραση ήταν, δεν ήταν ευγενικό, δεν έπρεπε, ας συγκρατούσε το θυμό της, μπλα μπλα μπλα...Πάντως εγώ της βγάζω το καπέλο γιατί δεν κωλώνει να εξωτερικεύσει αυτό που νιώθει, όπως και να έχει η κατάσταση. Εξάλλου η μισή ντροπή δική της και η άλλη μισή του James Corden που την έκοψε. Πάντως κι εγώ το ίδιο θα έκανα αν μου κατέστρεφαν τη στιγμή μου. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε και την ίδια μέρα γενέθλια! (Άσχετο, αλλά εγώ ήθελα να το επισημάνω!)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου