Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Spoiler Alert: You die, hun!


 Ορισμένοι άνθρωποι είναι τόσο μα τόσο προβλέψιμοι, που καταντά ελεεινό. Είσαι σίγουρος για το τι πρόκειται να πουν και να κάνουν, πριν καν οι ίδιοι το σκεφτούν. Κι εσύ που με θεωρείς υπερβολικό, θα με ρωτήσεις: "Γιατί σε ενοχλεί αυτό σε τρίτους και όχι στους ανθρώπους που έχεις δίπλα σου". Εκεί όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Είναι σα να μου λες "Γιατί δε σου αρέσει το ξύδι στο γάλα, ενώ σου αρέσει στη σαλάτα;" Μα στο γάλα, αγαπητέ μου, δεν πάει ξύδι! Τουτέστιν: σε τρίτους καταντά ενοχλητικό, στους "πρώτους" είναι συναρπαστικό και το ευχαριστιέσαι! 

 Ειδικότερα: Εκνευρίζομαι με τους ανθρώπους που δεν έχουν το στοιχειώδη σεβασμό και αξιοπρέπεια. Κι εγώ τσαλακώνομαι πάρα πολλές φορές, πάντα όμως, για να περάσουμε καλά με τους φίλους μου και να χαβαλεδιάσουμε, που λέει και η γιαγιά! Κάποιοι άνθρωποι όμως τσαλακώνονται, γίνονται ένα με τον πάτο, προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή και να πλησιάσουν με κάθε δυνατό τρόπο ένα άτομο, την προσοχή του οποίου δε θα μπορούσαν να κεντρίσουν σε καμία άλλη περίπτωση. Γενικότερα, το fake τύπου "Είμαι εγώ και κανένας άλλος" απέκτησε αδερφάκι. Και το όνομα αυτού: fake τύπου "Ναι, μωρέ, ντάξει...βασικά...τι να λέμε τώρα...τουλάχιστον όλα είναι ήρεμα". Όπου ήρεμα = μέτρια και όπως λέει και το άσμα: Τα μέτρια, το ξέρεις, με σκοτώνουν...Και συνήθως, αυτοί οι άνθρωποι είναι και οι πιο ύπουλοι. Σε τι; Στα πάντα! Από μια σκανταλιά της πλάκας μέχρι και στο να βάλουν λόγια. Ο σνομπ δε θα ασχοληθεί μαζί σου. Ο κομπλεξάρας...άνετα!

 Και επειδή, ως γνωστόν, είμαι κακός άνθρωπος (ή για να μην ακούγεται τόσο βαρύγδουπο, είμαι ο κακός της υπόθεσης, γενικά), το καλό είναι ότι προς το παρόν γελάω. Όταν, όμως, κάτι περιέλθει στη "σφαίρα επιρροής μου", όπως λέμε και στο...Σκολή το Νομική (Πακιστάν-ish διάλεκτος), εκεί τα πράγματα αλλάζουν. Εκεί, στο πρώτο κουδούνι βρες να κρυφτείς, στο δεύτερο προσευχή σου και στο τρίτο...ξεκινά το θρίλερ!


P.S.1
Αναρωτιέσαι γιατί γαβγίζω. Μήπως είναι επιτέλους καιρός να αναρωτηθείς γιατί δεν έχω δαγκώσει τόσον καιρό;


P.S.2

Δε μιλάω για κάτι συγκεκριμένο...προς το παρόν...κουβέντα να γίνεται...


Ένας υπερβολικός που δεν ξέρει τι του γίνεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου