Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012

I can be your dealer...!


 Γεια σας και χαρά σας, να κλάνει η πεθερά σας! Τι κάνετε καμάρια μου; Όλα καλά; Μπράβο!

Σήμερα σας έχω μια ερώτηση: Πόσοι από εσάς νομίζετε ότι θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς το facebook και το twitter; Μάλιστα. Τωρα, πόσοι από εσάς σταματήσατε να διαβάζετε το άρθρο γιατί θυμηθήκατε να γράψετε κάτι στο facebook ή στο twitter; Πολύ ωραία! Απ' όσο καταλαβαίνετε, πάλι έρευνες διάβαζα!
 Αν είστε εθισμένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν είστε οι μόνοι. Σε μια έρευνα που διάβασα πρόσφατα έλεγε πως το facebook και το twitter είναι πιο εθιστικά ακόμη και από το αλκοόλ! Δηλαδή, πόσο τρελό είναι αυτό;! Μα είναι δυνατόν να προτιμάτε το facebook από ένα μπουκάλι Jack Daniel's...δύο...τρία...τέσσερα...;
 Προφανώς, θα είναι πιο εύκολο να εθιστείς στην τεχνολογία, γιατί το facebook, το twitter και όλα τα συναφή δεν είναι τόσο ακριβά, όσο το ποτό ή και το κάπνισμα και δεν έχουν τόσο σοβαρά συμπτώματα. Βέβαια αν είσαι στο facebook πάνω από 5-6 ώρες την ημέρα, καλό θα ήταν να δεις κανα γιατρό. 
 Όπου κι αν πας, αν κοιτάξεις γύρω σου, θα δεις ανθρώπους να μιλάνε στο κινητό, να πληκτρολογούν στο ipad, να χρησιμοποιούν το iphone για να ενημερώσουν το facebook και το twitter. Τις προάλλες άκουσα κάτι αδιανόητο. Γιατροί στο Τέξας έγραφαν στο twitter ενώ έκαναν εξέταση σε ασθενή! Επόμενο στάδιο: Εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς και check-in στο facebook "Στην αορτή του Νίκου Παπαδόπουλου-with Γιώργος Αναισθησιολόγος, Μαρία Νοσοκόμα and 5 others".
 Έχω ακούσει για γιατρούς που ξεχνούν εργαλεία μέσα σε ασθενείς και μάλλιστα από πρώτο χέρι: Πριν 3 χρόνια ο γιατρός είχε ξεχάσει στο στομάχι της θείας μου ένα νυστέρι, δύο λαβίδες, 3 πιρούνια και μία σαλατιέρα. Τώρα που το σκέφτομαι, μάλλον θα είχαν κάνει διάλειμμα για φαγητό.  Φαντάζεστε όμως   να ξεχνούσε το κινητό του μέσα; 
"Αγάπη μου, παίρνει τηλέφωνο ο γιατρός σου"
"Όχι. Το έντερό μου είναι. Θα πατήθηκε κανένα κουμπί. Ξέχασε ο γιατρός το κινητό  μέσα, ενώ πόσταρε φωτογραφία στους συναδέλφους του από το έλκος μου!"
 Οι άνθρωποι έχουν εθιστεί τόσο πολύ με το facebook που σε λίγο θα σχηματιστούν ομάδες στήριξης: "Γεια σας. Είμαι ο Νότης. Σήμερα έκανα poke σε 9 άτομα και είμαι καλά!" "ΜΠΡΑΒΟ ΝΟΤΗ, ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου