Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Αν αργήσω, κοιμήσου...

 
 Εδώ και καιρό προσπαθούσαμε με την Έλλη να κανονίσουμε να δούμε μια παράσταση, όμως δεν τα καταφέρναμε. Μία επειδή ήμουν άρρωστος όλον το χειμώνα, μία επειδή τα γούστα μας ως προς τις τέχνες, ε, δε λες ότι συγκλίνουν κιόλας, μία ότι όλο και κάποιος θα μας μούτζωνε και κάτι θα πήγαινε στραβά!
 Χθες, όμως, τα καταφέραμε. Και να 'μαστε στο 104 Λόγου και Τέχνης στα Εξάρχεια, να κόβουμε εισιτήριο για ένα έργο, για το οποίο ομολογώ πως αμφέβαλα. Αυτά τα ρομαντικά, τα γλυκανάλατα, με κάνουν να βγάζω φλύκταινες! Καθόμαστε που λέτε ήσυχα ήσυχα στις θέσεις μας και από το πρώτο δευτερόλεπτο η παράσταση μας κέρδισε.
 Η υπόθεση δεν ήταν κάτι το πρωτότυπο: Η κρίση στα ζευγάρια σήμερα. 6 χαρακτήρες που ο καθένας είχε τη δική του ιστορία για το πως ζει τον έρωτα, εκπληρωμένο ή μη. Παρ'όλα αυτά, η αλήθεια των διαλόγων έκανε αναπόφευκτη την ταύτιση με παρόμοιες καταστάσεις. ΑΛΛΑ: Το γέλιο δε σταμάτησε ούτε λεπτό! Και για όσους με ξέρουν και αυτή τη στιγμή θα λένε "Ωχ, θα τον άκουσε όλο το θέατρο", να σας πω πως ναι, θες που το θέατρο ήταν μικρό, θες που πνίγηκα από τα γέλια, με άκουσαν όλοι!
 Εξαιρετική σκηνοθεσία, τραγούδι, ερμηνείες και γενικότερα ένα μοναδικό παρεΐστικο κλίμα. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η αμεσότητα και το παιχνίδι των ηθοποιών με τους θεατές, (μέρος του οποίου ήμουν κι εγώ-> με έκοψαν τι ρεζίλης είμαι και είπαν να με μπλέξουν κι εμένα στο όλο story!) αλλά και με το ίδιο το σενάριο, το οποίο ήταν αρκετά εύπλαστο, ώστε να επιτρέπει ατάκες της στιγμής!
 Ο ενθουσιασμός μου, μάλλον θα έγκειται στο ότι είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε την τελευταία τους παράσταση, επομένως και θα είχαν ήδη ωριμάσει στο πλέον δυνατό σημείο οι ερμηνείες των ηθοποιών και θα ήταν αρκετά άνετοι ώστε να "παίξουν" λίγο παραπάνω με τα λόγια του έργου. Όπως και αν χει, ήταν μια πολύ ευχάριστη βραδιά...




Και το αγαπημένο μου τραγούδι της παράστασης
από την αγαπημένη μου της βραδιάς...

2 σχόλια:

  1. Μινωα σαγαπαμεεε!!

    Ξεχασες τα δικα μου,που εσφιγγα το μαντηλι κ ελεγα καλαααα καλαααα...
    Και συ με ρωτουσες τι,σου θυμιζει κατι;;;
    Χαχαχααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ή που με μπούκωσες με το μαντήλι σου για να σταματήσω να γελάω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή