Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012

Να σας...κολάσω;

Δεν ξέρω αν σας το έχω πει, αλλά τα γλυκά δε μου αρέσουν καθόλου! Και όταν λέω καθόλου, εννοώ ότι, ακόμη και στα γενέθλιά μου, τούρτα δεν τρώω! Παρ'όλα αυτά, φτιάχνω γλυκά. Και επειδή τελευταία είμαι καλός άνθρωπος (ναι, κι εγώ απορώ!) θα σας δώσω μια συνταγή για ένα γρήγορο και απολαυστικό...οργασμό. Τι λέτε να φτιάξουμε πρόστυχα brownies; Γιατί τα λέμε πρόστυχα; Έτσι, επειδή σας δίνω εγώ τη συνταγή! Για πάμε σιγά σιγά...



Αγοράζουμε:
1 πακέτο μείγμα για cookies της Betty Crocker (ή όποιας άλλης μάρκας θέλετε)
1 πακέτο μείγμα για brownies, της ίδιας ανυπέρβλητης που μας έχει λύσει τα χέρια!
2 πακέτο μπισκότα oreo
2 αυγά
λίγο λάδι
λίγο νερό
Και το αγαπημένο σας παγωτό

Λοιπόν, αγαπητό Blooperάκι, πρώτα προθερμαίνεις το φούρνο στους 180. Ανακατέβεις σε ένα μπολ το μείγμα για τα cookies με το ένα αυγό λίγο νερό και λίγο λάδι (περισσότερες και πιο ακριβείς οδηγίες θα γράφει πάνω στο κουτί). Στρώνεις σε ένα μεγάλο ταψί μια λαδόκολλα και από πάνω ρίχνεις το μείγμα, έτσι ώστε να καλύψει όλη την επιφάνεια και στη συνέχεια στρώνεις τα oreo. Σε ένα άλλο μπολ ανακατέβεις το μείγμα για τα brownies με το άλλο αυγό και το υπόλοιπο λάδι (πάλι, δες το κουτί) και το ρίχνεις στο ταψί καλύπτοντας τα oreo. Ψήνεις στους 180 βαθμούς για 30 λεπτά και το αφήνεις να κρυώσει. Τέλος βάλε παγωτό και ξεκίνα το γλέντι!









2 σχόλια:

  1. τι ανωμαλος ανθρωπος...να κανει κεικ δλδ και να μη γλυφει το μπωλ! τσ τσ τσ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα! Εγώ απλώς τα φτιάχνω, από κει και πέρα, δική σας δουλειά!

      Διαγραφή