Παρασκευή, 29 Ιουνίου 2012

Πού είσαι, Νότη;

 Αυτές τις μέρες νιώθω λες και κάποιος μου έχει στερήσει την ελευθερία. Λες και ο Νότης έχει πάει ταξίδι κάπου μακριά, σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη, και άφησε πίσω το σώμα του με έναν εγκέφαλο, μόνο για τα βασικά.
 Τόσον καιρό έκανα παράπονα πως έχω φορτωμένο πρόγραμμα και δε μπορώ άλλο και μπλα μπλα μπλα. Τελευταία, όμως, συνειδητοποίησα πως το μόνο που μου έμεινε ν' ασχολούμαι είναι η εξεταστική. Στην αρχή χάρηκα. Είχα ηρεμήσει από όλους και από όλα, μιας και όποτε το...θέατρο παίζει το τρομερής επιτυχίας έργο "Εξετάσεις", γίνομαι ο πιο σκύλος θεατής. Έτσι λοιπόν, σα νέας έκδοσης homo sapiens, μόνος μες στη σπηλιά μου, έμεινα χωρίς ίχνος ειδήσεων και παρ'όλα αυτά ήρεμος. Βλέπεις, το "no news, good news" δεν το λένε άδικα οι φίλοι Άγγλοι. Βρίσκοντας, όμως, συχνά τον εαυτό μου να μην κάποια απάντηση στην ερώτηση "Εσύ, τι νέα;", άρχισα να ανησυχώ και να αμφιβάλω για τη σοφία του αγγλικού λαού! 
 Πλέον δεν κάνω πράγματα από επιλογή. Κάποιος από μηχανής θεός -ή μάλλον διάβολος- με έχει κουρδίσει και εγώ κάνω μηχανικές κινήσεις. Δεν ξέρω. Ελπίζω μετά την εξεταστική να επιστρέψει ο Νότης στο σώμα του και να αρχίσει πάλι η γλυκιά και νοσταλγική μαζοχιστική αγάπη σε ένα γεμάτο πρόγραμμα με πολλά διαλείμματα από αυθόρμητες στιγμές και καταστάσεις.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου