Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

"Θέλω να φύγω" χωρίς τύψεις πια...

 Πριν από τις εκλογές, συζητούσα με μια φίλη, η οποία είναι του "αγώνα", για πολιτικά. Το θέμα στράφηκε κυρίως στο γεγονός ότι εγώ σκοπεύω στο άμεσο μέλλον να φύγω από την Ελλάδα και να ζήσω το υπόλοιπο της ζωής μου στην Αμερική. Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά εκεί και σπίτι υπάρχει, πράγμα το οποίο θα κάνει πιο εύκολο, τουλάχιστον οικονομικά, το ξεκίνημά μου, και οικογένεια και υπηκοότητα έχω. Άρα η Αμερική ως επιλογή παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα έναντι άλλων χωρών.
 Το θέμα, λοιπόν, είναι, ότι αυτή η φίλη μου επέμενε πως είμαι φυγόπονος, ότι έχω τάσεις να λιποτακτώ και γενικά ότι δε με ενδιαφέρει τι θα απογίνει η Ελλάδα και οι Έλληνες, αρκεί εγώ να είμαι καλά. Διαφωνούσα μέχρι πρότινος. Της εξηγούσα πως ό,τι περνάει από το χέρι μου, θα το κάνω για να βοηθήσω την πατρίδα μου, απλώς εγώ θέλω να κάνω, έστω στα πλαίσια των σπουδών μου, ένα νέο ξεκίνημα. Πάντως είχε καταφέρει να μου δημιουργήσεις τύψεις...
 Μετά τα σημερινά όμως, όλες οι τύψεις έφυγαν. Πλέον δε με ενδιαφέρει τι θα γίνει, αν εγώ φύγω, αν ο καθένας αποφασίσει να φύγει. Ίσως είναι επιπόλαιο, εγωιστικό και ανώριμο. Είναι όμως η αλήθεια. Δε θέλω να μείνω σε μία χώρα, όπου οι πολίτες "θέλουν και τα παθαίνουν", ξεχνούν την ιστορία τους, που για άλλα αγωνίζονται το χειμώνα και άλλα υποστηρίζουν το καλοκαίρι. Είδα και οι αγώνες της αριστεράς πού οδήγησαν και πόσο εκτιμήθηκαν, ασχέτως πολιτικής τοποθέτησης.
 Δε λέω πως σε κάποια άλλη χώρα τα πράγματα θα πάνε όπως τα σχεδιάσω, πως εκεί δε θα υπάρχουν πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά προβλήματα. Απλώς εκεί τα προβλήματα θα είναι πιο "προβλέψιμα". Εξάλλου, η διαφθορά και η αναξιοκρατία, είναι γεγονός, πως βρίσκονται σε πιο χαμηλά επίπεδα έξω. Επομένως, φαγοπότια σε πλάτες άλλων, με το λογαριασμό να έρχεται στα ύψη, δε θα αποτελεί καθημερινή εικόνα.
 Πάντως, και όλα αυτά να μην ισχύουν, το πολύ πολύ να φάω τα μούτρα μου και να πάρω το μάθημά μου. Δικό μου θα είναι το λάθος. Τόσοι κάνουν λάθη (ασύγκριτης βαρύτητας) και παραμένουν ατιμώρητοι, οπότε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου