Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Ε ρε γλέντια!

 Πραγματικά, blooperάκι μου, η κατάσταση δεν παλεύεται άλλο! Ειλικρινά σου μιλάω. Απ' όπου και να το πιάσω, το πράγμα βρωμάει. Θέλω να σου γκρινιάξω για τόσα πράγματα, αλλά δεν ξέρω από ποιο να πρωτοξεκινήσω.
 Θα σου πω πρώτα για την εξεταστική. Δε λέω, αναγκαίο κακό, αλλά ρε φίλε, είναι σήμερα 24 Ιουνίου και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει. Εδώ και πόσες μέρες έχω πήξει σε "δόλο-αμέλεια-απόπειρα-συναυτουργία"! Μα αντέχεται με τέτοιο καιρό έξω να διαβάζω για ανθρωποκτονίες, βιασμούς, εμπρησμούς, τρομοκρατικές επιθέσεις και -το αποκορύφωμα- κλειτοριδεκτομές; Δεν υποβιβάζω τη σημασία των θεμάτων αυτών, άλλωστε το έχω πει "Αν είναι το ποινικό αμαρτία, να βγω να το φωνάξω, να το πω..." Αγαπημένο μάθημα, αλλά βαρύ. Πιο βαρύ και από μουσακά στις 12 το βράδυ!
 Από την άλλη, τι είναι αυτό πάλι που με έπιασε η μέση μου Ιούνιο μήνα;! Γέρασα και δεν το πήρα είδηση; Πάνε 4 μέρες που έχω καταντήσει να περιπλανιέμαι μέσα στο σπίτι σαν ανάποδο γαλλικό σίγμα, που λέει και η γιαγιά μου (μάλλον το c cedille θα εννοεί!). Μα πραγματικά, και νεύρα να μην έχω, σπάνιο για τη δική μου περίπτωση, με τους πόνους αυτούς όλη μέρα σαν τη Χρύσα Ρώπα όταν ακούει για Πετσάλνικο είμαι!
 Επίσης, αύριο, Δευτεριάτικο, έχω να τρέχω, εγώ και το λουμπάγκο μου, στο κέντρο να πάω να γνωρίσω το σύμβουλο-καθηγητή που θα με αναλάβει. Γιατί τι της έλειπε της Μαριωρής από τη Νομική, ο φερετζές και ο σύμβουλος-καθηγητής της έλειπε! Σου λέει, σύμφωνα με νόμο, θα έχουμε ο κάθε φοιτητής, από έναν καθηγητή-καθοδηγητή στον οποίο θα απευθυνόμαστε για ό,τι μας προβληματίζει, μέχρι να πάρουμε το πτυχίο. Και τώρα εμένα με ξέρετε: "Γεια σας, κύριε Λιάππη μου, τι μου κάνετε; Ο Νότης είμαι. Να σας πω, στα γεμιστά να βάλω κανέλα, λέτε να πηγαίνει; Χαιρετισμούς στην οικογένεια. Αντίο!"
 Εντωμεταξύ, μέσα σε όλα, να έχω και την αγωνία για τα αποτελέσματα της κολλητής μου που ξανάδωσε Πανελλαδικές. Ποιος να μου το έλεγε, ότι θα το περνούσα εις 3πλουν απανωτά το όλο ψυχολογικό μπατακλάν: μία η δική μου, μια της Αφροδίτης και μία, του χρόνου, της αδερφής μου. E, enough is enough!
 Τώρα, εδώ που τα λέμε, μη με παίρνεις και στα σοβαρά. Είμαι που είμαι ανάποδος άνθρωπος, δεν τα είπε και καλά η Άση σήμερα για τους Ταύρους (τύπου), δε θέλω και πολύ! Αλλά, καιρό είχαμε να τα πούμε blooperάκι μου, και μου έλειψες πανάθεμά με! Άντε, σε αφήνω. Ευχήσου μου καλή επιτυχία...γενικά!

2 σχόλια: