Σάββατο, 16 Ιουνίου 2012

Αγαπώ τα ψώνια #NOT (vol.1)

Αγαπητό blooperάκι, κάθισα και σκέφτηκα...και είδα ότι μ'αγαπάς μόνο εσύ, μόνο εσύ! Πέρα από την αναδρομή στους Antique, σκέφτηκα, πως, πέρα από τα ΜΜΜ στα οποία αφιέρωσα τόσα άρθρα, για να περιγράψω τον εκνευρισμό που μου προκαλούν, και τα ψώνια στα μαγαζιά μου προκαλούν εξίσου νευρωτικές παθήσεις! Και ξεκινώ...

1) Ξεχασμένε από τον άνδρα με τα μαύρα (και δεν εννοώ τον Will Smith) παππού. Ναι σε εσένα απευθύνομαι που ψάχνεις φόρεμα για την ανθρωπόμορφη και κατά 2 Παγκόσμιους Πολέμους μικρότερη γκόμενά σου μέσα στα Zara Κολωνακίου. Σε εσένα που φωνάζεις στη ταμία επειδή δε σου κάνει καλύτερη τιμή για ένα φόρεμα 39.90e και ένα ζευγάρι γόβες 29.90e! Δε βρίσκεσαι στη Boutiqueλάικα της Φωφώκας της αλλήθωρης στο τιμημένο Αχλαδοχώρι Σερρών για να σου κάνει σκόντο! Αχ...και μετά σου λέει μην τους κλειδώνεις όταν πάνε να ψηφίσουν!


2) Ξέπλυμα της Κόλεστον παύλα βλέμμα του κοάλα πριν την εκσπερμάτωση παύλα πωλήτρια, όταν λέω "όχι, ευχαριστώ, απλώς κοιτάζω",  ΜΗ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ! Είναι φυσιολογικό, όποιο ρούχο πλησιάζω σε ακτίνα μισού μέτρου, να πετάγεσαι και να μου λες "Πολύ ωραία επιλογή, το έχουμε σε κόκκινο, μαύρο, ασημί και ροζ με πορτοκαλί βούλες";;;! Επίσης, όταν βγαίνω από το δοκιμαστήριο και κοιτάζω τα χάλια μου, καταλαβαίνω ότι θες να πουλήσεις το εμπόρευμα, αλλά εξήγησέ μου σε παρακαλώ πολύ, πώς στο καλό "αυτό το παντελόνι μου τονίζει τα μάτια" και πώς "αυτό το πουκάμισο μου κάνει ωραίο κώλο"; Έχει και το γλύψιμο τα όριά του!



3) Βαριεστημένε σεκιουριτά, όταν χτυπάει ο συναγερμός στην έξοδο, μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μη συμπεριφέρεσαι λες και μόλις εξάρθρωσες σπείρα εμπόρων ναρκωτικών! Το ζαβό στο ταμείο, ξέχασε να βγάλει την ασφάλεια από το παντελόνι. Σιγά μην καταδεχόμουν να κλέψω το Massimo Dutti! Για Marc by Marc Jacobs, το συζητάμε!


4) Γλυκιά μου ταμία του σούπερ-μάρκετ, όχι μωρή, καρτούλα δεν έχω. Γιατί η έκπτωση της καρτούλας ισχύει μόνο για τα προϊόντα της επωνυμίας σας, τα οποία βάζω στοίχημα παρασκευάζονται στο Μπαγκλαντές από μικρά άπλυτα παιδιά με σταφυλόκοκκο στα χέρια που φτύνουν μέσα! Άι σιχτίρ!


5) Για το τέλος, άφησα όλους εσάς που μεγαλώνετε εγκληματίες-τραμπούκους-φονιάδες! Χαζοχαρούμενοι γονείς στον ΑΒ Βασιλόπουλο, μην αφήνετε τα 5χρονα κουτσούβελά σας να καταδιώκουν τους υπόλοιπους πελάτες με τα καροτσάκια γεμάτα ψώνια, γιατί θα τα βρείτε να κρέμονται από τα τσιγκέλια στο τμήμα με τα κρεατικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου