Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Το bloopers έχει και αυτό τα "αισθηματικά του"

Αγαπημένο Blooperάκι, βγάλε το καλό σερβίτσιο, γιατί έχουμε επισκέπτες σήμερα! Είναι ένα από τα πιο ευχάριστα ραδιοφωνικά δίδυμα που μας φέρνουν πολλή τρέλα και νησιώτικο αέρα μέσα από την εκπομπή τους "Τα Αισθηματικά μας" στο Santorini 106.4 fm. O λόγος για τη Λούλα Βαλβη και τον Κωστή Ψαθά, δύο παιδιά τα οποία μας κράτησαν παρέα από το Φεβρουάριο μέχρι και την περασμένη Παρασκευή όπου και έλαβε τέλος η εκπομπή τους. Για να τους μάθεις, λοιπόν, καλύτερα, σου έχω μία ωραιότατη συνέντευξη. Βάλε καφέ και διάβασε:

-Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Πώς γνωριστήκατε;
Λούλα: Είμαστε και οι δύο από το ίδιο χωρίο, εδώ στη Σαντορίνη, και γνωριζόμαστε πολύ καιρό. Βέβαια, πιο στενή παρέα κάνουμε τον τελευταίο ένα χρόνο, εξαιτίας και της εκπομπής.

-Πώς ξεκίνησε η αγάπη για το ραδιόφωνο; Πώς μπήκε αυτό το "μικρόβιο" μέσα σας;
Κωστής: Όσον αφορά εμένα, πάντοτε μου άρεσε η δημοσιογραφία. Όνειρό μου είναι να αποκτήσω μια δική μου εκπομπή στην τηλεόραση και να γίνω παρουσιαστής. Έτσι, σκέφτηκα πως μια καλή αρχή είναι το ραδιόφωνο.

Λούλα: Εγώ είχα ήδη ξεκινήσει και πριν από τον Κωστή να κάνω εκπομπή μαζί με μία άλλη κοπέλα. Τότε, με είχαν ρωτήσει αν ήθελα να ξεκινήσω και δέχτηκα. Για την αλήθεια, δεν το βλέπουμε ως δουλειά. Η αγάπη του κόσμου είναι αυτή που μας βοήθησε να συνεχίσουμε.

-Ποιος είχε την πρωτοβουλία για να ξεκινήσετε την εκπομπή σας;
Κωστής: Η πρωτοβουλία ανήκει στο Λούλα.


-Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι και ποιο θα αφιερώνατε ο ένας στον άλλο;
Κωστής: Από αυτά που παίζουμε στην εκπομπή, θα έλεγα το "Εδώ σε θέλω καρδιά μου" της Πάολα. Γενικά όμως, μου αρέσει το "Life is wonderful" του Jason Mraz. Στη Λούλα θα αφιέρωνα το "Όσο έχω εσένα" του Στέλιου Ρόκου με το Σάκη Ρουβά.

Λούλα: Εγώ δε μπορώ να διαλέξω ένα. Μου αρέσουν όλα της Πάολα. Αυτό που μου έρχεται τώρα είναι το "Φταις". Στον Κωστή θα αφιέρωνα το "Με εσένα πλάι μου" από το Δήμο Αναστάσιάδη και το Στέλιο Ρόκο.

-Μετά από την καθημερινή τριβή μεταξύ σας, βλέπετε στοιχεία του χαρακτήρα του ενός στον άλλο;
Λούλα: Ναι, υπάρχουν αλλαγές. Κάνω πράγματα τα οποία, χωρίς τον Κωστή, δε θα τα έκανα. Όπως, για παράδειγμα, δε θα πήγαινα σε πολλά μαγαζιά από αυτά που με τραβολογάει ο Κωστής!

Κωστής: Η πιο "βαριά υποχώρηση", για να το πω έτσι, είναι το ότι χάρη στη Λούλα, άρχισα να ακούω λαϊκά τραγούδια. 

-Τι είναι αυτό που κάνει μια ραδιοφωνική εκπομπή να έχει ανταπόκριση από τον κόσμο;
Κωστής: Το γέλιο. Είναι αλήθεια πως πρέπει να είσαι ο εαυτός σου όταν κάνεις εκπομπή. Να μη μιλάς και να η συμπεριφέρεσαι "ψεύτικα". Θα έχεις δει κι εσύ από το livestreaming, ότι, όπως είμαστε όταν κλείνουμε τα μικρόφωνα, έτσι είμαστε και όταν μιλάμε σε αυτά.

Λούλα: Θα συμφωνήσω. Πρέπει να δείχνεις τον αληθινό σου εαυτό.

-Το γεγονός ότι ζείτε σε ένα νησί, στη Σαντορίνη, φαντάζομαι θα έχει πέρα από τα αρνητικά και πολλά θετικά στοιχειά. Ποια είναι αυτά;

Κωστής: Το θετικό σε αυτό το γεγονός είναι ότι, όταν είσαι με καλή παρέα, με φίλους, μπορείς να καθίσεις όπου θες και να ξέρεις πως ό,τι και να γίνει θα περάσεις καλά. Όλοι γνωριζόμαστε λίγο-πολύ με όλους. Έτσι, αν για παράδειγμα καθίσουμε στην πλατεία και περάσει ένα αμάξι, θα ξέρουμε ποιος είναι και θα μπορούμε να κάνουμε πλάκα μαζί του. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι να περνάμε καλά.

Λούλα: Με τον Κωστή, για παράδειγμα, μπορούμε να καθόμαστε 3 ώρες μαζί και να μιλάμε ασταμάτητα για πράγματα που έγιναν στο νησί. Και πάλι όμως, μπορεί να καθόμαστε 3 ώρες και να μη λέμε τίποτα απολύτως. Το μεγαλύτερο αρνητικό στοιχείο, βέβαια, είναι ότι το χειμώνα είναι πολύ δύσκολα να μετακινηθείς εκτός του νησιού, εξαιτίας των πλοίων.

-Έχετε ποτέ σκεφτεί να φύγετε για εξωτερικό, ειδικότερα τώρα, λόγω της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας.
Λούλα: Όχι, ποτέ. Φοβάμαι να εγκαταλείψω τη σταθερότητα που μου παρέχει η δουλειά μου τώρα. Δεν ξέρεις αν εκεί θα τα βρεις καλύτερα ή χειρότερα τα πράγματα.

Κωστής: Εγώ πάλι το έχω σκεφτεί αρκετές φορές, επειδή στη Γερμανία μένει ένας θείος μου, όπου μπορώ να πάω να μείνω. Από την άλλη όμως, σκέφτομαι ότι πρέπει να καθίσουμε στη χώρα μας και να βοηθήσουμε όλοι μαζί. Αν φύγουμε εμείς, η νέα γενιά, ποιος θα μείνει για να στηρίξει την Ελλάδα;

-Από τα πιο "μεγάλα ονόματα" της ραδιοφωνίας, ποιους θαυμάζετε πιο πολύ; Κωστής: Το Μάκη Πουνέντη, τη Μαρία Ηλιάκη και τη Μαρία Μπεκατώρου. Όποτε τους ακούω μου φτιάχνουν το κέφι!                                                                               
Λούλα: Εμένα μου αρέσει πολύ ένας Κρητικός, του οποίου το όνομα μου διαφεύγει τώρα, o οποίος κάνει πολύ ωραίες φάρσες στο ραδιόφωνο!

-Η αλήθεια είναι ότι έχετε πετύχει να κάνετε πράξη αυτό που αγαπάτε. Ποια συμβουλή θα δίνατε σε όσα παιδιά προσπαθούν σιγά σιγά να ασχοληθούν με το ραδιόφωνο, όπως όλοι όσοι διατηρούν διαδικτυακές ραδιοφωνικές εκπομπές;

Κωστής: Το μόνο που χρειάζεται είναι η ειλικρίνεια. Πρέπει να δείχνεις ποιος είσαι και να μη σκέφτεσαι πώς θα ακουστείς στους άλλους. Για παράδειγμα εμείς είμαστε "χύμα" στην εκπομπή. Πάντα όμως με ένα μέτρο.

Λούλα: Πάνω σε αυτό που είπε ο Κωστής, να φανταστείς, όταν μας λένε πόσο πολύ τους άρεσε αυτό που είπαμε στην εκπομπή, εμείς ούτε που θυμόμαστε τι ήταν αυτό που είπαμε.

Κωστής: Ναι, γιατί όλα είναι το αυθόρμητα και της στιγμής και πολλά τα ξεχνάμε.

-Από τον Οκτώβρη θα ανανεώσετε το ραντεβού με τους ακροατές σας. Αν και είναι νωρίς για μια τέτοια ερώτηση, θα υπάρξουν αλλαγές;

Λούλα: Δε γνωρίζω σίγουρα. 
Αυτό που θα ήθελα να δω εγώ είναι πώς ανταποκρίνονται και οι ακροατές στα δικά μας αστεία. Να είχαμε μια κάμερα και αν δούμε αν γελάνε και αυτοί με όλα όσα λέμε!

Κωστής: Θα κρατήσουμε το ίδιο στυλ. Βέβαια, στην τελευταία μας εκπομπή, την Παρασκευή, ξεφύγαμε από το στυλ της μουσικής που έχουμε ως συνήθως και βάλαμε και άλλα τραγούδια, όπως ξένα, pop, χορευτικά, νησιώτικα. Πιθανώς, λοιπόν, επειδή το χαρήκαμε τόσο πολύ, να συνεχίσουμε από Οκτώβρη τις Κυριακές κάπως έτσι.

-Πέρα από το ραδιόφωνο. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια. Πώς φαντάζεστε τη Λούλα και τον Κωστή μετά από 10 χρόνια;

Λούλα: Προτιμώ να σου πω πώς φαντάζομαι εγώ τον Κωστή μετά από 10 χρόνια. Τον φαντάζομαι να έχει εκπληρώσει, αν όχι όλα, τα μισά έστω όνειρά του. Να γίνει διάσημος και να έχει δική του εκπομπή στην τηλεόραση. Και το πιο σημαντικό: Να μην αλλάξει ποτέ. Να παραμείνει ο ίδιος, έτσι όπως είναι.

Κωστής: Εγώ φαντάζομαι τη Λούλα να είναι ένα γκομενάκι! (γέλια). Να πάει το μαλλί της ένα level πιο ψηλά, και από κόκκινο να το κάνει φούξια, να βάζει τις κρεμούλες της, γιατί ε, δέκα χρόνια θα είναι αυτά που θα έχουν περάσει! Πέρα από την πλάκα, θέλω να συνεχίσουμε να κάνουμε παρέα. Και αν δεν έχουμε μέχρι τότε εκπομπή κάθε βδομάδα, να συναντιόμαστε μια φορά το μήνα έστω, και να κάνουμε μαζί μια εκπομπή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου