Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Back to basics


 Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας είναι ο Νότης της...της...Ε, δεν έχω να κάνω ομοιοκαταληξία! BLOOPERΑΚΙΑ ΜΟΥ, WELCOME BACK! Σεπτέμβριος και, αν όχι όλοι, οι περισσότεροι γυρίσαμε από τις διακοπές και δυστυχώς με τα κεφάλια μέσα. Μου λείψατε, ωρέ! Τι κάνετε;


 Λοιπόν, θα σας πω τα δικά μου εν τάχει. Όσον καιρό έλειπα, πέρα από τις διακοπές, άρχισα και κάτι καινούριο. Για την ακρίβεια συνέχισα ένα παλιο χόμπυ, αλλά το είδα από μία άλλη, πιο σοβαρή και εν δυνάμει καλλιτεχνική άποψη. Ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη φωτογραφία. Αμέ, αμέ! Ένα μήνα, λοιπόν, "χτίζω" ένα νέο site, όπου ανεβάζω τη δουλειά μου, ως ερασιτέχνης φωτογράφος, πρήζοντας καλούς φίλους να ποζάρουν στο φακό αφού τους έχω φτιάξει-γδύσει-στήσει. Ε, ναι...αυτό ακούγεται κάπως περίεργο, αλλά πιστέψτε με δεν είναι έτσι! Anyways, σας στέλνω το link, να ρίξετε μια ματιά και εμείς τώρα που ξανανταμώσαμε, τα λέμε...Φιλιά πολλά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου