Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Just Google It

 Blooperάκια, τι μου κάνετε; Φαντάζομαι, νιώθετε κι εσείς ότι έφτασε το φθινόπωρο, ε; Εξάλλου, άλλαξε και ο καιρός. Από τους 30 βαθμούς Κελσίου έπεσε στους 29! Ναι, ναι,  τόσο μεγάλη διαφορά. Να φανταστείτε γράφω αυτό εδώ το άρθρο με αναμμένη τη σόμπα και κάστανα στη φουφού.
 Ο καιρός είναι τόσο καλός, που αποφάσισα να περάσω το διήμερο κάπου που να μπορώ να ηρεμήσω και συνεπώς να μην πιάνει καθόλου σήμα το κινητό μου. Στο σαλόνι μου, λοιπόν, συνειδητοποίησα πόσο πολύ εξαρτόμαστε από το κινητό μας: Γράφουμε όλην την ώρα μηνύματα, μπαίνουμε στο facebook, αγνοούμε τα e-mails των γονιών μας που λένε να πάμε επιτέλους στην κουζίνα, γιατί θα κρυώσει το φαγητό, και άλλα πολλά.
 Ό,τι χρειαστούμε πλέον, ό,τι θελήσουμε να μάθουμε, το "γκουγκλάρουμε". 10 χρόνια πριν, αν έλεγες σε κάποιον "θα σε γκουγκλάρω", το λιγότερο θα ήταν να βρισκόσουν στο "Ηθών", με την κατηγορία σεξουαλικής παρενόχλησης! Αυτές τις μέρες η Google έκλεισε τα 14 χρόνια λειτουργίας της, που σημαίνει πώς 9 στα 10 δεκατετράχρονα δεν ξέρουν τι σημαίνει εγκυκλοπαίδεια ή βιβλιοθήκη. 
 Αν δε γνωρίζετε πώς λειτουργεί το Google, θα σας εξηγήσω εγώ. Έχεις ας πούμε μία ερώτηση, τύπου: "Πόσο είναι η Βίσση;". Γράφεις εσύ την ερώτηση στον υπολογιστή και αυτή αποστέλλεται σε έναν κύριο, στα κεντρικά της Google, στην Καλιφόρνια, ο οποίος το ψάχνει στο yahoo και σου στέλνει πίσω την απάντηση. Απλό. (Α, και η Βίσση είναι 55. Το γκούγκλαρα.)
 Δεν ξέρω αν έχετε αναζητήσει ποτέ στο google το όνομά σας, για να δείτε τι αποτελέσματα θα βγάλει, αλλά, αν το κάνετε, θα ανακαλύψετε πολλά πράγματα για εσάς. Για παράδειγμα, αν πατήσετε "Notis Sakoulas", εκτός από τα καθιερωμένα αποτελέσματα όπως, τη σελίδα μου στο facebook, στο twitter, στις φυλακές Κορυδαλλού, σωματεμπορία, οπλοκατοχή και αρχαιοκαπηλία, ίσως να βρείτε και άλλους ανθρώπους με το ίδιο όνομα ή και συγγενείς.
 Είναι αρκετά στενάχωρο το ότι δε χρειάζεται να αναζητήσουμε τίποτα απολύτως πλέον, μιας και μας προσφέρονται όλα με το πάτημα ενός κουμπιού. Όταν ήμουν εγώ παιδί και ήθελα να μάθω κάτι, είχα δύο επιλογές: 1. Να διαβάσω κάποιο βιβλίο 2. Να κάνω οτοστόπ και να ρωτήσω τους οδηγούς που σταματούσαν, αφού τους προσφέρω πρώτα ένα πακέτο χαρτομάντιλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου